فروش پایین «لوانته» ساعت کاری مازراتی را کاهش داد!

پرشین خودرو: آمار فروش بسیار پایین لوانته، باعث شده است تا شرکت خودروسازی مازراتی ساعت کار خود را تا ماه جوییه سال جاری حدود 59 درصد کاهش دهد.

به گزارش پرشین خودرو، همانطور که می‌دانید، مازراتی با رونمایی از خودروی لوانته در اوایل 2016 میلادی، فعالیت رسمی خود را در سگمنت شاسی بلندها آغاز کرد که توانست در ابتدای فعالیت خود توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند و آمار فروش خود را بالا ببرد، اما اخیرا در رسانه‌های بین المللی اعلام شده است که شرکت خودروسازی مازراتی به دلیل تقاضای بسیار پایین برای خرید این خودرو، ساعت تولید خود را تا ماه جوییه نزدیک به 59 درصد کاهش خواهد داد، هرچند پیش از این شرکت خودروسازی مازراتی تولید شاسی بلند "لوانته" را برای 9 روز متوقف کرده بود.

 



به گفته پایگاه خبری "اتونیوز"، کارخانه Mirafiori متعلق به کمپانی خودروسازی مازراتی در شهر "تورین" ایتالیا، به دلیل فروش پایین شاسی بلند مازراتی لوانته در نظر دارد که تا ماه جوییه سال جاری میلادی که بیش از 6 ماه می‌شود، موقتا ساعت کاری خود را حدود 59 درصد کاهش دهد که نتیجه آن پرداخت کمتر حقوق به کارکنان و همچنین در صورت توقف تولید مازراتی لوانته، از دست رفتن نزدیک به 2080 شغل مستقیم و غیرمستقیم خواهد شد. هرچند کمپانی خودروسازی فیات کرایسلر در سال گذشته مجبور به اخراج بخشی از کارکنان مازراتی شده است.

 



نه تنها خودروی مازراتی لوانته، بلکه پیش از این شرکت خودروسازی مازراتی مجبور شده است تا تولید محصولاتی همچون "گیبلی"، "گرن کابیرو"، "گرن توریسمو" و همچنین "کواتروپرته" را برای چند روز به صورت موقت تعطیل کند، اما در این میان شرایط شاسی بلند "مازراتی لوانته" بدتر از همه خواهد بود.

کد خبر 90396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha