۶۰ درصد حوادث ترافیکی مربوط به موتورسیکلت سواران است

پرشین خودرو: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی قم با بیان اینکه طی هفته گذشته ۹ هزار و ۵۳۵ مورد تماس با اورژانس ۱۱۵ قم برقرار شد، گفت: ۶۰ درصد حوادث ترافیکی قم مربوط به موتورسیکلت است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمد شهیدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط اورژانس ۱۱۵ قم طی هفته گذشته گفت: از ۱۴ تا ۲۱ بهمن‌ماه، ۹ هزار و ۵۳۵ مورد تماس با اورژانس ۱۱۵ قم برقرار شد که هزار و ۷۱۶ مورد منجر به مأموریت شده است.

وی افزود: همچنین هزار و ۴۹۱ مورد مأموریت مربوط به شهر و ۲۲۵ مورد نیز مربوط به حوادث جاده‌ای بوده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: از این حجم مأموریت ۳۸۵ مورد مربوط به حوادث ترافیکی بود که ۳۲۹ مورد در شهر و ۵۶ مورد نیز در جاده‌ها اتفاق افتاده است.

شهیدی اظهار داشت: این حوادث ۴۴۰ مجروح بر جای گذاشت که ۱۹۲ مورد به صورت سرپایی و ۲۴۷ مورد نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی تصریح کرد: همچنین این حوادث یک نفر را به کام مرگ کشاند که این فرد، آقای ۴۹ ساله بود که روز جمعه ۲۰ بهمن‌ماه ساعت ۲۰ و ۱۷ دقیقه بر اثر واژگونی خودرو در اتوبان قم ـ تهران جان خود را از دست داد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به مأموریت‌های ترافیکی گفت: از تعداد مأموریت‌های ترافکیی ۲۳۸ مورد مربوط به موتورسیکلت سواران بوده که ۲۲۵ مورد شهری و ۱۳ مورد نیز جاده‌ای بوده است.

شهیدی با بیان اینکه ۶۰ درصد حوادث در قم مربوط به موتورسیکلت سواران است، گفت: حوادث موتورسیکلت سواران ۲۷۱ مورد مجروح به همراه داشته که ۱۳۱ نفر به صورت سرپایی درمان و ۱۴۰ نفر نیز به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر 90418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha