زمینه های ایجاد واحد قطعه سازی خودرو در شهرستان اهر وجود دارد

پرشین خودرو: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: زمینه های ایجاد واحدهای قطعه سازی خودرو در شهرستان اهر وجود دارد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازمهر، رضا رحمانی شامگاه امروز شنبه در جمع مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان اهر، تولید پوشاک و بسته بندی تولیدات را جزو اولویت های اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: هر واحد تولیدی که با بانک های عامل مشکلاتی دارند بنده حاضر هستم به همراه مدیران واحدها برای حل مشکلات به بانک ها برویم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه زمینه های ایجاد واحدهای قطعه سازی خودرو در شهرستان اهر وجود دارد، افزود: بهترین قطعه سازان خودرو در استان آذربایجان شرقی تبریزی و اهری هستند.

وی از پرداخت تسهیلات خارج از نوبت به واحدهای تولیدی مشکل دار از منابع صندوق توسعه ملی خبر داد، گفت: اگر کسی قصد ورود به عرصه تولید و اشتغال را دارد می تواند از تسهیلات توسعه و اشتغال روستایی و عشایری بهره مند شوند؛ به شرطی که واحدهای تولیدی خود را به سمت مناطق روستایی و عشایری سوق دهد.

رحمانی اضافه کرد: به لحاظ اینکه شهرستان اهر دچار محرومیت شده و هدف ما محرویت زدایی است در این راستا از سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذار در این شهرستان را داشته باشند حمایت می کنیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه طبق قانون بانک ها مکلف اند تا سند زمین و یا ماشین آلات واحد تولیدی را به عنوان ضامن قبول کنند، گفت: اگر بانک ها غیر از این عمل کنند در واقع تخلف کرده اند و مانع تراشی بانک ها از این سو را نمی توانیم قبول کنیم.

وی تاکید کرد: حداکثر مساعدت و شرایط لازم را به عنوان مشوق برای سرمایه گذاران بخش خصوصی که علاقه مند به سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی اهر، هریس و بیلوردی را دارند اعمال می کنیم به طوری که سعی داریم تا شرایط به گونه ای باشد که سرمایه گذاران مشتاق به سرمایه گذاری در اهر و هریس شوند مثلاً در شهرک صنعتی بعثت ۴۰۰ سرمایه گذار منتظر هستند تا در این شهرک سرمایه گذاری کنند.

کد خبر 90434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha