«اوتلندر پلاگین هیبرید»، فردا رونمایی و معرفی خواهد شد

پرشین خودرو: فردا شب(24بهمن ماه جاری) اولین شاسی بلند پلاگین هیبرید کشور از سوی آرین موتور پویا نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران رونمایی و معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، چند روز پس از نمایشگاه خودرو اصفهان بود که خبر دادیم، پس از لغو چند باره رونمایی از اولین پلاگین هیبرید شاسی بلند بازار ایران توسط آرین موتور به دلیل مشکلات ثبت سفارش، این خودرو در 3 هفته آینده رونمایی خواهد شد.

حال با پشت سر گذاشتن بحران در بازار خودروهای وارداتی و خصوصا هیبریدی ها، آرین موتور تصمیم به رونمایی از شاسی بلند پلاگین هیبرید میتسوبیشی اوتلندر با نام PHEV گرفته است.

علی شکوهی مدیر بازاریابی گروه آرین موتور، در خصوص ورود اولین شاسی بلند برقی به ایران در نمایشگاه خودرو اصفهان به خبرنگار پرشین خودرو گفت: آرین موتور مدت هاست که قصد معرفی این خودرو را داشته است و حتی برای نمایشگاه خودروی تهران نیز برنامه معرفی این محصول را داشتیم اما بسته بودن سامانه واردات و نامشخص بودن قوانین و تعرفه های جدید ما را از این امر بازداشت.

 



وی ادامه داد: با تمام مشکلاتی که وجود داشت و اینکه تعرفه وارداتی هیبرید ها افزایش پیدا کرد اما آرین موتور بر اساس قولی که به مشتریان ایرانی خود داده بود اولین شاسی بلند پلاگین هیبرید را به بازار ایران معرفی می کند.

آرین موتور پویا که نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران است، اوتلندر PHEV را که چند روز پیش به آمار خیره کننده فروش 100 هزار دستگاه در اروپا رسید فردا شب رونمایی خواهد کرد. قیمت و جزییات فنی این خودرو متعاقبا اعلام می شود.

کد خبر 90472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha