کد خبر 90475
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
ارجاع پرونده خاوری به دادسرا

پرشین خودرو: اسماعیلی در تشریح آخرین جزئیات پرونده محمود رضا خاوری مدیرعامل سابق بانک ملی گفت: اقداماتی از سوی دادستانی کل و اجرای احکام دادسرای تهران به صورت جدی‌تر در ارتباط با پیگیری از طریق پلیس بین الملل برای بازگشت این فرد در حال انجام است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از میزان، محمودرضا خاوری مدیرعامل فراری بانک ملی ایران یکی از مفسدان اقتصادی در جریان پروند فساد ۳۰۰۰ میلیاردی بود که به کانادا گریخت. حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه در یکصد و هجدهمین نشست خبری خود از محاکمه خاوری خبر داده بود.

جلسه رسیدگی به پرونده محمودرضا خاوری در رابطه با اقدامات نامبرده روز سه شنبه ۳۰ آبان ماه به صورت غیابی در دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد و چندی بعد حكم وی صادر شد.

غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران آخرین جزئیات پرونده محمود رضا خاوری مدیرعامل سابق بانک ملی را تشریح کرد و گفت: با توجه به محکومیت این فرد، اقداماتی از سوی دادستانی کل و اجرای احکام دادسرای تهران به صورت جدی‌تر در ارتباط با پیگیری از طریق پلیس بین الملل برای بازگشت وی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: پرونده خاوری برای مراحل اجرایی به دادسرا ارجاع شده است و اقدامات قضایی و اجرایی که وظیفه مراجع قضایی است به نحو اتم و اكمل در حوزه اجرا پیگیری می‌شود.

کد خبر 90475

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha