حضور ایران خودرو در پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو

پرشین خودرو: گروه صنعتی ایران خودرو در پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو كه با موضوع زنجیره تامین رقابت پذیر در روزهای 24 و 25 بهمن ماه در مركز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار می شود، حضور فعالی دارد.

به گزارش پرشین خودرو، در پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو با موضوع زنجیره تامین رقابت پذیر و محوریت مواد اولیه، قطعه سازی و لجستیك برگزار می شود، گروه صنعتی ایران خودرو به همراه نمایندگان زنجیره تامین خود حضور فعالی خواهد داشت.

مهندس هاشم یكه زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و حسین نجاری مدیرعامل شركت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو (ساپكو) و محمدرضا معتمد مدیرعامل شرکت ایکاپ از سخنرانان اصلی همایش هستند.

بر اساس راهبرد مدیریت ارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو در مسیر هم سو شدن صنعت و هنر، شكل گیری صنعت خودرو و همچنین دستاوردهای گروه صنعتی ایران خودرو در تلفیقی از هنر و صنعت در پنجمین همایش صنعت خودرو روایت می شود.

در این برنامه به شیوه ای متفاوت و جذاب تاریخ شكل گیری صنعت خودروسازی به نمایش گذاشته می شود.

همچنین در نمایشگاهی در حاشیه همایش صنعت خودرو، تعدادی از محصولات ایران خودرو از جمله رانای برقی، پارس اتوماتیك، هایما اس7 و هایما اس5 و دناپلاس توربوشارژ در معرض دید عموم قرار می گیرد.

آثار برگزیده جشنواره هنری ایران خودرو «حركت» در سه بخش پوستر، عكس و كاریكاتور نیز به نمایش گذاشته می شود.

کد خبر 90509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha