کد خبر 90528
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵
ولوو XC40 بهترین SUV کامپکت جهان +تصویر

پرشین خودرو: ولوو xc 40 کوچکترین SUV سوئد است و در تقسیم‌بندی‌های ولوو در رده قبل از XC60 قرار می گیرد. این خودرو در سطح جهانی به رقابت با سه خودروی خوب آلمانی آئودی Q3، ب‌ام‌و X1 و مرسدس GLA می‌پردازد.

به گزارش پرشین خودرو، این خودرو طراحی قابل تحسین و شادابی دارد از طرفی مشتریان انتخاب‌های زیادی برای شخصی‌سازی در بخش داخلی و خارجی خودرو دارند. مشتریان می‌توانند رنگ‌‌های ویژه برای سقف، مدل و اندازه چرخ‌ها، جنس و رنگ پارچه‌ها را شخصا انتخاب کنند و سفارش دهند.

آیا ولوو XC40 بهترین SUV کامپکت جهان است؟

فضای داخلی ولوو قطعا شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد زیرا این خودرو برخلاف کابین بسیاری از SUV ها ساده و زیبا طراحی شده و سرنشینان در آن فضای زیادی را در اختیار دارند و احساس راحتی می‌کنند. با این وجود XC40 فضایی بیشتر از رقبایش ندارد.

آیا ولوو XC40 بهترین SUV کامپکت جهان است؟

داشبورد اندازه مناسبی دارد و درهای خودرو نیز حاشیه‌های عمیقی برای نگه‌داری وسایل کوچک در خود جای داده‌اند. نگه دارنده‌های فنجان - لیوان و فضای سازمان‌دهی شده برای وسایل شخصی راننده زیر کنسول دستی راننده طراحی شده‌اند.

آیا ولوو XC40 بهترین SUV کامپکت جهان است؟

از طرفی سامانه اطلاعات و سرگرمی ولوو که قبلا در برادران بزرگترش دیده می‌شد، اینک در مرکز داشبورد XC40 خودنمایی می‌کند. این سامانه یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های اطلاعات و سرگرمی در جهان است و استفاده از فناوری‌های خودرویی در زندگی را آسانتر از همیشه می‌کند و قابلیت سازگاری با کارپلی اپل و اتو اندروید را دارد.

آیا ولوو XC40 بهترین SUV کامپکت جهان است؟

فضای درونی خودرو با سامانه کنترل هوای دو ناحیه‌ای هوای مطبوعی را برای سرنشینان ایجاد می‌کند.

چرخ‌های 18 اینچی آلیاژی، حسگرهای پارک عقب، برف پاکن‌های خودکار و سامانه کنترل کروز ما را وا می‌دارد تا خودرو را یک خودروی کاملا مجهز بنامیم.

آیا ولوو XC40 بهترین SUV کامپکت جهان است؟

گرمکن صندلی جلو، شیشه جلوی مجهز به سامانه گرمایشی، چراغ‌های جلوی تطبیق‌پذیر با شرایط نوری، آینه‌های جانبی برقی از دیگر گزینه‌های جذاب این خودرو هستند. در نسخه‌های پیشرفته‌تر شاهد چرخ‌های آلیاژی برقی، صندلی‌های چرمی و رنگ‌های متالیک ویژه هستیم.

آیا ولوو XC40 بهترین SUV کامپکت جهان است؟

خودرو یکی از پیشروترین فضاها برای محفظه بار را در کلاس خود ارائه می‌دهد.سامانه‌های مولد نیرو در این ولوو در طیف ساده‌ای قرار گرفته‌اند. در سطح پایه یک مدل 1.5 لیتری 3 سیلندر با محرک چرخ‌های جلو حدود 188 اسب‌بخار توان دارد. اما نمونه‌هایی از این خودرو نیز با یک موتور 2 لیتری T4 و با قابلیت محرک تمام چرخ و گیربکس خودکار ارائه می شود. ولوو نمونه‌های از XC40 خود را با نموتورهای دیزلی ساخته است و احتمال ورود برخی از نمونه‌های پلاگین-هیبرید این خودرو به بازار نیز وجود دارد. نسخه‌های تمام الکتریک این خودرو نیز در سال 2019 به بازار عرضه خواهند شد.

آیا ولوو XC40 بهترین SUV کامپکت جهان است؟

 

کد خبر 90528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha