کد خبر 90579
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
تخریب طبیعت توسط تعدادی از آفرودسوارها

پرشین خودرو: معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی اظهار کرد: تخریب طبیعت از سوی تعدادی از آفرود سوار‌ها در ماه‌های اخیر نگرانی دادستانی را در پی داشته از این رو مکاتباتی با منابع طبیعی ومحیط زیست صورت گرفته تا ضمن شناسایی متخلفان، مانع این تخریب‌ها شوند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از آنا، قاضی بخشی محبی در این خصوص گفت: شهر مشهد به لحاظ اینکه تعداد قابل توجهی زائر و توریست دارد، از این‌رو، کلکسیون‌دارها می‌توانند با نمایش خودروها و موتورهای قدیمی،‌ منبع درآمد خوبی از این محل داشته باشند که در این زمینه، بین اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری استان و هیات موتورسواری توافقات و هماهنگی‌ها لازم باید صورت پذیرد.

وی همچنین به نقش موتورسواران و اتومبیل‌رانان در حفظ محیط زیست اشاره کرد و گفت: کمیته‌ای از سوی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان جهت حفاظت از طبیعت تعیین و به دادستانی معرفی شدند؛ اعضا این کمیته دیده‌بانان پیشگیری از تخریب محیط زیست خواهند بود. علاوه بر آن دستورات قضایی لازم در جهت حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی صادر شده و استان خراسان رضوی اولین استان در ایجاد کمیته‌ای از بین موتورسواران و اتومبیل رانان برای صیانت از محیط زیست است که میتواند الگوی موفقی برای کشور باشد.

وی ضمن تقدیر از همراهی این هیات در مأموریت‌های محوله ،خصوصا امداد ونجات، خواست تا آموزش‌های مرتبط با جدیت بیشتری ادامه یابد.

کد خبر 90579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha