نخستین اتومبیل شاسی بلند PHEV در تهران رونمایی شد+قیمت

پرشین خودرو: همزمان با آغاز پنجمین همایش خودرو، آرین موتور تابان از اوتلندر پلاگین برقی خود رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، این خودرو با قیمت 317 میلیون تومان در سبد فروش نماینده میتسوبیشی در ایران قرار گرفته است و خریداران تا 15 اسفند ماه با 2 درصد تخفیف می توانند این خودرو را خریداری نمایند.

بر اساس اعلام علی شکوهی مدیر بازاریابی آرین موتور، برای خریدارانی که این خودرو را به صورت نقدی خریداری نمایند یک تخفیف 9 میلیون تومانی مضاعف بر 2 درصد تخفیف کلی، در نظر گرفته شده است.

کریس وارد مدیر اجرایی آرین موتور در حاشیه این رونمایی گفت: شرکت آرین موتور در 5 سال گذشته تمام تلاش خود را برای راضی نگاه داشتن مشتریانش کرده است و ما در این سالها، میراژ، لنسر، ASX و اوتلندر را به بازار ایران وارد کردیم.

وی ادامه داد: ما در 5 سال گذشته توانستیم با بهترین نمرات از نظر مشتریان رتبه بالایی در خدمات پس از فروش کسب کنیم.

مدیر اجرایی آرین موتور تاکید کرد: امروز در 40 منطقه ایران خدمات پس از فروش ارائه می کنیم و در طرح توسعه شرکت، این عدد به 50 نمایندگی ارتقا خواهد یافت.

علی شکوهی در این مراسم گفت: در سال 2017 بیش از 140 هزار دستگاه اوتلندر PHEV در جهان فروخته شده که سهم کشورهای اروپایی از این فروش بالاتر بوده است.

وی ادامه داد: خودروی تازه وارد 150 هزار کیلومتر پیمایش و یا 5 سال گارانتی دارد و باطری این خودرو نیز 160 هزار کیلومتر و یا 8 سال گارانتی خواهد داشت.

گفتنی است این خودرو در 6 رنگ در دسترس علاقه مندان خواهد بود.

کد خبر 90610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha