پاسخ رییس سازمان نظارت بر تاکسیرانی به سخنان سردار رحیمی

پرشین خودرو: مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: خودرو های تاکسی شهر تهران به دستگاه های ناوبری مجهز خواهد شد تا نظارت برعملکرد تاکسی ها دقیق تر شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از برنا، سردار رحیمی روز گذشته در نشست خبری با گلایه از برخی تاکسی‌داران گفت: متاسفانه برخی تاکسی‌داران در بعضی نقاط تهران مسافران را سوار نمی‌کنند و حجم زیادی از مسافر در میادین و خیابان‌های مختلف دیده می‌شود و ما مجبور هستیم ماشین‌های عمومی و تاکسی‌ها را متوقف کنیم تا مسافران را جابجا کنند. بی‌شک در ایام شب عید حمل و نقل عمومی نیز باید مضاعف شود.

علیرضا قنادان مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ، در خصوص اظهارات فرمانده پلیس تهران بزرگ در خصوص عملکرد تاکسیرانی گفت: طرحی در حال بررسی است مبنی بر اینکه بر روی خودرو های تاکسی شهر تهران دستگاه های ناوبری نصب شود تا بتوانیم نظارت دقیقی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی شهر تهران با وجود وسعتی که دارد همچنان به صورت سنتی اداره می شد افزود: با توجه به زمان کوتاهی که تیم جدید به راس کار آمده‌اند در حال بررسی مشکلات این سازمان هستیم تا مشکلات حل شده و تاکسیرانی شرایط به روز شده ای را پیدا کند.

قنادان با گفتن از اینکه تمامی تاکسی های شهر تهران شیفت بندی می شوند ادامه داد : تاکسی ها باید راس شیفت های خود مشغول شوند تا دیگر شاهد تاخیر و یا نبود خودرو های تاکسی در پایانه ها نباشیم.

رییس سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در خاتمه گفت: در مرکز کنترل ترافیک نظارت دقیق تر شده است تا هرنقطه از شهر تهران که تعداد مسافران بالا رفت، به سازمان تاکسیرانی اعلام شود تا طبق نیاز منطقه تاکسی به محل پر تردد اعزام شود و این نظارت در روزهای پایانی سال و نزدیک شب عید بیشتر خواهد بود تا مسافران در خیابان نمانند.

کد خبر 90645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha