پیشنهاد وزیر صنعت برای کاهش 20درصدی تعرفه خودروهای هیبریدی

پرشین خودرو: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: وزیر صنعت به معاون صنعت خود دستور اصلاح تعرفه خودروهای هیبریدی را داده که در نهایت پیشنهاد کاهش حدود ۲۰ درصدی آن مطرح شده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازخانه ملت، سعید باستانی با اشاره به دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر بازنگری در تعرفه خودروهای هیبریدی، گفت: وزیر صنعت پس از نامه 104 نماینده به وی برای کاهش تعرفه خودروهای هیبریدی به آقای صالح نیا معاونت صنعت وزارتخانه دستوری داد مبنی بر اینکه آقای صالح نیا ضرورت رسیدگی مجدد به تعرفه خودروهای هیبریدی و اصلاح در حدی که مشوق برای ورودی های هیبریدی باشد ولی رانت هم ایجاد نکند را بدهید.

 سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه پس از این دستور آقای صالح نیا تشکیل جلسه داده است، افزود: پس از بررسی مجدد معاونت صنعت وزارتخانه درخواست تغییر تعرفه را طبق این نامه به شریعتمداری ارسال کرده و تغییر تعرفه را پیشنهاد داده تا وزیر صنعت در هیئت دولت این تغییر تعرفه را مطرح کند.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این پیشنهادها برای کاهش تعرفه هیبریدی باید برای تصویب نهایی در هیئت دولت مطرح شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: برای مدل های مختلف خودروهای هیبریدی پیشنهادها متفاوت است، اما وزارت صنعت درخواست حدود 20 درصدی کاهش تعرفه برای خودروهای هیبریدی را مطرح کرده است.

گفتنی است پیش از این ، وزیر صنعت اخبار مربوط به بازنگری در تعرفه خودروهای هیبریدی را تکذیب کرده بود.

کد خبر 90659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha