کد خبر 90697
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
ناگفته های زندگی خصوصی هیتلر

پرشین خودرو: آدولف هیتلر رهبر حزب نازی بیش از ده معشوقه در زندگی شخصی خود داشته است، در این مقاله به معرفی برجسته‌ترین آنها می‌پردازیم.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، زمانی که مردم به آدولف هیتلر، رهبر حزب نازی آلمان فکر می‌کنند، اولین چیزی که به نظرشان می‌رسد این است که او یکی از دیکتاتورترین و ظالم‌ترین رهبران تاریخ است که میلیون‌ها انسان به دستور او کشته شدند. اما تا به حال کسی آنچنان به زندگی شخصی هیتلر فکر نکرده است. بر اساس اسناد تاریخی، هیتلر علی‌رغم ظاهر مستبد و خشن، در مورد زندگی شخصی و ارتباط با زنان برخوردی متفاوت داشت.

بر اساس اسناد تاریخی هیتلر بیش از 10 معشوقه داشته است که در هنگام رهبری وی، بسیار به او نزدیک بوده‌اند. اما سوال اینجاست که این زن‌ها که بسیار نیز مورد علاقه رهبر حزب نازی بوده‌اند، چه کسانی هستند و هویت آنها چیست؟!

در ادامه به معرفی معشوقه های آدولف هیتلر، رهبر حزب نازی آلمان و یکی از بزرگترین دیکتاتورهای تاریخ می‌پردازیم :

با معشوقه های آدولف هیتلر آشنا شوید! + تصاویر

اوا براون

شما نمی‌توانید لیستی از معشوقه های هیتلر تهیه کنید و نام اوا براون را در آن ذکر نکنید. در اولین ملاقاتی که این دو با هم داشتند، اوا یک دختر جوان 17 ساله و هیتلر مردی 40 ساله بود. اوا دستیار یک عکاس بود. بر اساس شواهد تاریخی هیتلر و اوا چندین مرتبه ارتباط داشته اند. اما رابطه این دو به صورت کاملا پنهانی بود و اوا در اکثر سفرها به عنوان خدمتکار همراه هیتلر بود.

نهایتا در تاریخ 29 آوریل 1945 ، یعنی تاریخی که هیتلر در پناهگاهش خودکشی کرد، این دو در مراسم مختصری با هم ازدواج کردند و چند ساعت بعد جسد اوا براون نیز در کنار جسد هیتلر پیدا شد. اوا نیز به همراه هیتلر خودکشی کرده بود.

با معشوقه های آدولف هیتلر آشنا شوید! + تصاویر

ماگدا گابلز

ماگدا گابلز همسر جوزف گابلز، وزیر تبلیغات حزب نازی بود. دلیل ازدواج این دو بیشتر به خاطر پیشرفت متقابل بود تا عشق حقیقی، اما با این حال ماگدا برای جوزف، شش فرزند به دنیا آورد.

رابطه این دو با مشکلاتی همراه بود. از طرفی جوزف فرد متعهدی نبود و به همسرش خیانت کرده و او را به رابطه نزدیک با هیتلر متهم می‌کرد، از جانب دیگر ماگدا برای تقابل با جوزف ، رهبر حزب نازی را به عنوان جایگزین همسرش انتخاب کرده بود.

رابطه هیتلر و ماگدا به صورت پنهانی ادامه پیدا می‌کرد و ماگدا نیز تا اواخر عمر هیتلر با وی همراه بود. هرچند که در اواخر عمر هیتلر، مشکلاتی بین او و ماگدا ایجاد شده بود. در اواخر دوران حکومت هیتلر، ماگدا یک بار پخش زنده سخنرانی هیتلر را از رادیو قطع کرد و خودش پشت رادیو این جمله را به زبان آورد : " چه مزخرفاتی ...! "

با این حال پس از خودکشی هیتلر، ماگدا و جوزف نیز تصمیم گرفتند که خودکشی کنند، آنها ابتدا 6 فرزند خود را به قتل رساندند و سپس خودکشی کردند تا به رهبرشان بپیوندند.

با معشوقه های آدولف هیتلر آشنا شوید! + تصاویر

جلی راوبال

وی خواهرزاده هیتلر یعنی فرزند Angela بود. زمانی که او در دانشگاه Ludwig Maximilian University شهر مونیخ پذیرفته شد تا پزشکی بخواند، به محل زندگی هیتلر نقل مکان کرد و در خانه وی ساکن شد.

پس از مدتی هیتلر بر جلی جوان تحکم پیدا کرد و پس از اینکه از رابطه مخفی جلی با راننده اش اطلاع پیدا کرد، راننده مورد اعتماد خود را اخراج کرد و دستور داد که جلی تحت نظارت شدید قرار بگیرد.

در اواخر سال 1931، زمانی که هیتلر از سفر جلی به وین خودداری کرد و اجازه بازگشت وی به خانه را نداد، دختر جوان با اسلحه خودکشی کرد.

تاریخ‌نگاران هنوز از چگونگی رابطه هیتلر و جلی اطمینان ندارند، اما به نظر می‌رسد که جلی بارها مورد سوء استفاده جنسی هیتلر قرار گرفته است. همچنین آدولف در یکی از مصاحبه های خود در اواخر عمرش اعلام کرد که هیچ زنی را به اندازه جلی دوست نداشته است.

با معشوقه های آدولف هیتلر آشنا شوید! + تصاویر

یونیتی میتفرد

ظاهرا همه معشوقه های هیتلر آلمانی نبودند. یونیتی میتفرد یکی از اشراف‌زادگان انگلیسی بود که در خاندان مشهور Mitford به دنیا آمده بود. وی پس از ملاقات با هیتلر در سال 1934 به مونیخ سفر کرد و با او همراه شد. یونیتی علاوه بر معشوقه هیتلر، یکی از مهمترین حامیان رژیم نازی نیز به شمار می‌رفت. هیتلر برای یونیتی خانه ای بسیار زیبا در نظر گرفت و وی را در مونیخ ساکن کرد.

زمانی که جنگ پایان یافت، یونیتی نیز تصمیم به خودکشی گرفت و با اسلحه به سر خود شلیک کرد. اما خودکشی‌اش موفقیت آمیز نبود و یونیتی جان سالم به در برد.

یونیتی به انگلستان و نزد خانواده اش برگردانده شد؛ اما به دلیل گلوله ای که در جمجه داشت قادر به نگهداری از خود نبود. نهایتا در سال 1948 یونیتی بر اثر مننژیت و مشکلات شدید مغزی جان خود را از دست داد.

با معشوقه های آدولف هیتلر آشنا شوید! + تصاویر

امی گورینگ

امی یک بازیگر آلمانی و همچنین همسر دوم یکی از فرماندهان ارشد هیتلر یعنی هرمان گورینگ بود. او به دلیل زیبایی که داشت به عنوان " برترین زن رایش سوم " لقب گرفته بود.

امی به دلیل زیبایی ظاهری، هیتلر را به خود جذب کرده بود و به همین دلیل، مورد حسادت و نفرت شدید اوا براون بود. این حسادت تا جایی پیش رفت که اوا هیچ‌وقت اجازه نداد، امی به " Berghof " یعنی خانه هیتلر در Obersalzberg دعوت شود.

فارغ از این موضوع، امی مورد توجه رسانه ها نیز بود و تصویر وی بر روی مجله های گوناگون به ثبت می‌رسید و همین امر علاقه هیتلر به او را افزایش می‌داد.

در نهایت زمانی که جنگ جهانی دوم به پایان رسید، امی اعتراف کرد که یک نازی بوده است و به همین دلیل به یک سال حبس محکوم شد. پس از آن امی هیچوقت به روی استیج نرفت و در نهایت در سال 1973 در خانه شخصی خود در مونیخ جان خود را از دست داد.

با معشوقه های آدولف هیتلر آشنا شوید! + تصاویر

السا براکمن

السا براکمن یک اشراف‌زاده رومانیایی و دختر پرنس تئودور از رومانیا بود. وی با ناشر آلمانی یعنی هوگو براکمن ازدواج کرد. این زوج هر دو از طرفداران سرسخت هیتلر بودند و حتی حامیان مالی قدرتمندی برای رهبر نازی‌ها محسوب می‌شدند. آنها قبل و بعد از کودتای نافرجام 1923 دست از حمایت هیتلر برنداشتند.

السا یکی از نزدیکترین زنان رژیم نازی به هیتلر بود، و نسبت به همسرش، زمان بیشتری را با هیتلر می‌گذراند. او یک سالن اختصاصی و مجلل از طرف هیتلر پاداش گرفته بود و اسباب ملاقات افراد بزرگ و قدرتمند به لحاظ سیاسی و مالی را با هیتلر مهیا می‌ساخت.

پس از مرگ هیتلر، السا به تفکر ضد یهودیت خود در حزب نازی ادامه داد و حتی چندین کتاب نیز در این باره منتشر کرد. اما سرانجام در سال 1946 جان خود را از دست داد.

کد خبر 90697

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha