پیشگامی «سایپا» در پیشرانه های نوین خودرو

پرشین خودرو: دو خودروساز بزرگ کشور با درک صحیح از نقش تکنولوژی خودروهای پاک، به نمایش خودروهای جدید خود در حاشیه همایش پنجم خودرو پرداختند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سایپا در این همایش همچون دیگر خودروساز بزرگ کشور به نمایش نسخه ای از ساینا با پیشرانه برقی پرداخت تا از رقیب خود که با پلاگین هیبرید دنا چشم ها را به خود خیره کرده بود، جا نماند.

 



رقابتی که برای بازدیدکنندگان این همایش و ساکنان پایتخت نوید روزهای بهتری در صنعت خودروی کشور را می دهد.ولی سوالی که مطرح می شود این است که خودروی برقی ساینا چگونه شارژ می شود؟

 



در همین خصوص با کارشناس فنی این محصول گفت و گوی کوتاهی داشتیم که دربازه چگونگی شارژ ساینا برقی به خبرنگار پرشین خودرو گفت: خریدار این خودرو باید با مراجعه به اداره برق منطقه خود درخواست دریافت کنتور هوشمند نماید.با دریافت کنتور هوشمند، مصرف برق برای شارز شدن باتری خودرو متفاوت خواهد بود و زمان کمتری صرف پر شدن باتری خواهد شد.

 



در خصوص تولید این خودرو و زمان عرضه آن به بازار و همچنین قیمت آن اطلاعاتی منتشر نشذه است ولی شاید برایتان جالب باشد که بدانید سایپا این نسخه از ساینا را با مشارکت دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تولید کرده است.

 

 

کد خبر 90741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha