افزایش قیمت کرایه اتوبوس و تاکسی در حال بررسی است

پرشین خودرو: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: افزایش قیمت کرایه اتوبوس و تاکسی در حال بررسی است و هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم و هر موقع آماده شود این لایحه هم به شورا ارسال خواهیم کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازفارس، محسن پورسید آقایی ، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم و لایحه افزایش کرایه اتوبوس و تاکسی چه زمانی به کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر ارسال می‌شود گفت: تاکنون لایحه افزایش نرخ مترو را به کمیسیون مربوطه ارسال کردیم و در حال بررسی است.

وی ادامه داد: افزایش قیمت کرایه اتوبوس و تاکسی نیز در حال بررسی است و هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم و هر موقع آماده شود این لایحه هم به شورا ارسال خواهیم کرد.

پورسید آقایی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا آئین نامه نحوه تشخیص خبرنگاران برای دریافت آرم طرح ترافیک مشخص شده است گفت: اشخاصی از خبرنگاران و صنف خبرنگاری تعیین شده‌اند که آئین نامه معرفی خبرنگار را تدوین کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بیان داشت: امروز جلسه‌ای با حضور تعدادی از جامعه خبرنگاران، وزارت ارشاد و اصناف خبرنگاری کارگروهی را تشکیل می‌دهند و آئین نامه‌ای را برای معرفی خبرنگاران در دریافت طرح ترافیک تنظیم می‌کنند.

کد خبر 90782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha