کد خبر 90787
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

پرشین خودرو: گوگل تغییری نامحسوس در بخش جستجوی تصاویر خود ایجاد کرده است. این شرکت روز گذشته در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد دکمه «نمایش تصویر» را از بخش تصاویر حذف می کند. به این ترتیب ذخیره مستقیم عکس هایی که تحت پوشش قانون کپی رایت هستند، سخت تر می شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، گوگل دکمه «نمایش تصویر» را در بخش جستجوی عکس خود حذف کرد. به این ترتیب ذخیره مستقیم عکس ها سخت تر می شود.

 
دکمه «نمایش تصویر» گوگل حذف می‌شود


گوگل تغییری نامحسوس در بخش جستجوی تصاویر خود ایجاد کرده است. این شرکت روز گذشته در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد دکمه «نمایش تصویر» را از بخش تصاویر حذف می کند. به این ترتیب ذخیره  مستقیم عکس هایی که تحت پوشش قانون کپی رایت هستند، سخت تر می شود.

در بخش جستجو، این دکمه لینکی مستقیم به نسخه بزرگ و با کیفیت تصویر انتخابی فراهم می کرد که مدت هاست عکاسان، ناشران و سایت های ذخیره عکس نسبت به عملکرد آن ابراز نگرانی کرده اند.

البته پس از حذف این ابزار کاربر هنوز هم می تواند منبع عکس را با فشار دکمه «نمایش» مشاهده کند، اما نمایش تصاویر در زمینه اصلی ممکن نخواهد بود.

این تغییر کوچک اما مهم پس از امضای قراردادی با Getty image ایجاد شده و به گوگل اجازه می دهد تا از عکس های گتی برای محصولات و خدمات مختلف خود استفاده کند.

کد خبر 90787

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha