کد خبر 90791
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
پیرترین مدل جهان را ببینید

پرشین خودرو: در میان اینهمه مدل های جوان و زیبا، مدلی 89 ساله به نام دافنه سلف وجود دارد که نامش به عنوان پیرترین مانکن در گینس ثبت شده است. این ستاره دنیای مد و فشن از سال 1949 تا به حال مشغول فعالیت بوده است و جالب اینجاست که او همچنان برای انجام کارهایش علاقه و اشتیاق نشان می دهد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازبرترینها، هر ساله مدل های جوان و زیبایی وارد صنعت مد می شوند، به همین دلیل مدل های قدیمی تر باید تمام تلاش شان را بکنند تا در رقابت با آنها شکست نخورند. به عنوان مثال ما برای اولین بار نائومی کمبل و کیت ماس را در کنار هم روی دفیله مشاهده کردیم. با این که هر دوی آنها در صنعت مد و فشن شهرت جهانی دارند اما هر کدام شان به شخصه سعی کردند که بیشتر از همیشه به چشم آیند. 

 

 
در میان اینهمه مدل های جوان و زیبا، مدلی 89 ساله به نام دافنه سلف وجود دارد که نامش به عنوان پیرترین مانکن در گینس ثبت شده است. این ستاره دنیای مد و فشن از سال 1949 تا به حال مشغول فعالیت بوده است و جالب اینجاست که او همچنان برای انجام کارهایش علاقه و اشتیاق نشان می دهد. 
 
 پیرترین مدل جهان در تبلیغات لوازم آرایش!

 

 
او پس از تولد 21 سالگی اش، در مسابقه ای شرکت کرد و از همان زمان به دنیای مد و فشن راه یافت. او آنقدر توانایی بالایی در این کار داشت که نه تنها در فشن شوها، بلکه در تبلیغات مختلفی، از تبلیغات لباس گرفته تا محصولات غذایی، دیده می شد.
 
 پیرترین مدل جهان در تبلیغات لوازم آرایش!
 
او پس از ازدواج با جیم اسمیت، که تهیه کننده تئاتر و تلویزیون بود، مادلینگ را رها و به هرتفوردشر نقل مکان کرد و در آنجا به بزرگ کردن 3 فرزند خود مشغول شد. اما پس از مرگ شوهرش، او بار دیگر در سن 70 سالگی، به مادلینگ روی آورد، گویی برای این حرفه از نو متولد شد. عکس های او در مجلات مشهوری چون «Vogue» و تبلیغات برندهای لوکسی چون دولچه و گابانا، نیوا و اولای دیده می شود. در واقع دافنه سلف با حضور خود ثابت کرد که سن نمی تواند مانع از هیچ کاری شود. 
 
 پیرترین مدل جهان در تبلیغات لوازم آرایش!

 

 
دافنه می گوید: «زندگی در قرن بیست و یک با زندگی در دوره ای که من جوان بوده ام، کاملا فرق دارد. به عنوان مثال من در آن زمان می توانستم در عرض یک روز با تاکسی یا اتوبوس لندن را بگردم اما حال مجبورم که بیشتر وقتم را در ترافیک بگذرانم. یا زمانی که در شوهای مد شرکت می کنم، جمعیت زیادی از جوانان را می بینم که دور و برم را گرفته اند. تا به حال چندین بار شده که حتی جای نشستن هم نداشتم اما هیچکدام از آنها حتی به فکر من نبوده اند که برایم یک صندلی بیاورند. من از این موضوع ناراحت نمی شوم اما از این همه تغییر رفتار نسل ها، به فکر فرو می روم. با این حال من خوشحالم که هنوز طرفدارانی دارم و شرکت های بزرگ دنیا به من پیشنهاد کار می دهند.
 
من حرفه ام را دوست دارم و به واسطه آن با افراد زیادی آشنا می شوم. من لباس های زیبا می پوشم و به نقاط مختلف جهان سفر می کنم و تمام اینها برای من لذت بخش است. من از این که در این سن همچنان برای جامعه ام مفید هستم، به خودم افتخار می کنم. من به صورت آنلاین شاگردانی نیز دارم که در بالا بردن اعتماد به نفس من نقش زیادی دارند. در کل من روابط اجتماعی بالایی دارم و بسیار هم هنر دوستم. به بیان دیگر در هنر کنجکاوی زیادی می کنم و سعی دارم که از مردم و هنر جامعه ام، تا جایی که در توانم است، حمایت کنم.» 
 
 پیرترین مدل جهان در تبلیغات لوازم آرایش!
 
پیرترین مدل جهان در تبلیغات لوازم آرایش!

 

 
جالب اینجاست دافنه سلف اخیرا مدل تبلیغات ریمل «Bespoke» شده است. اگر چه او در این سن مژه های پرپشتی ندارد، اما با این حال در دنیای مد و فشن آنقدر محبوب و تواناست که توانسته با اعتماد به نفس بالا، مادلینگ این تبلیغ را به عهده بگیرد. ویدیوی این تبلیغ را می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید. 
 
دافنه در این ویدیو می گوید: «اسم من دافته است. من یک مدل هستم. من کار مادلینگ را از سن 20 سالگی آغاز کردم. پس از آن در سن 70 سالگی، بار دیگر این حرفه و جذابیت هایش را کشف کردم.  اخیرا به من پیشنهاد شده که در تبلیغات ریمل به عنوان مدل شرکت کنم، که من هم از آن استقبال کردم. من از مژه های بلند و پرپشت لذت می برم و ریمل «Bespoke» این فرصت را در اختیار من قرار داده است. واقعا فوق العاده است!»
کد خبر 90791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha