کد خبر 90795
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
بهترین خودروهای ضدگلوله دنیا+تصویر

پرشین خودرو: خودروهایی که تادندان مسلح شده‌اند تا به افراد عالی‌رتبه خدمت کنند، این خودروها در کنار ظاهر جذاب و امکانات مختلف در مقابل حمله‌های احتمالی تاحد امکان مقاوم طراحی شده‌اند و به اصلاح ضدگلوله هستند.

به گزارش پرشین خودرو، در کنار خودروهایی که همه روزه با آن‌ها سروکار داریم خودروهایی نیز هستند که تادندان مسلح شده‌اند تا به افراد عالی‌رتبه خدمت کنند، این خودروها در کنار ظاهر جذاب و امکانات مختلف در مقابل حمله‌های احتمالی تاحد امکان مقاوم طراحی شده‌اند و به اصلاح ضدگلوله هستند. این موارد باعث شده است تا خودروهای ضدگلوله در کنار امنیتی که برای سرنشین به ارمغان می‌آورند نظر علاقه‌مندان به خودرو را نیز به خود جلب کنند، جالب است بدانید در کل دنیا چیزی حدود یک‌صد هزار دستگاه خودروی ضدگلوله وجود دارد. چنین آماری زیادی را نمی‌توان دست کم گرفت و به همین دلیل خالی از لطف نیست اگر در ادامه با هم نگاهی به بهترین خودروهای ضدگلوله دنیا داشته باشیم.

۱. تانک رضوانی (Rezvani Tank)
 
 بهترین خودروهای ضدگلوله دنیا را بیشتر بشناسید

در این خودروی قدرتمند و باابهت شاهد حضور یک پیشرانه ۳.۶ لیتری از نوع V6 هستیم، این خودرو با نام تانک رضوانی شناخته می‌شود اما راندن آن در خیابان به عنوان یک خودروی شهری اشکالی ایجاد نمی‌کند. تانک رضوانی نه‌تنها ضد گلوله است بلکه این خودرو به راحتی می‌‌تواند حمله‌های موشکی را نیز دفع کند.
 


۲. دارتز پرومبرون موناکو مدل الماس (Dartz Prombron Monaco Red Diamond Edition)
 
 بهترین خودروهای ضدگلوله دنیا را بیشتر بشناسید

یک لایه از کولار بر روی بدنه این خودرو کشیده شده است، این ماده بسیار سبک و مقاوم است و به راحتی می‌تواند جلوی هرگونه گلوله‌ای را بگیرد. این شاسی‌بلند ضدگلوله که در سال ۲۰۰۹ رونمایی شده است چیزی حدود ۱.۵ میلیون دلار ارزش دارد و به عنوان یکی از گران‌ قیمت‌ترین خودروهای ضدگلوله دنیا به‌حساب می‌آید.
 


۳. دارتز پرومبرون آیرون دایمند (Dartz Prombron Iron Diamond)
 
 بهترین خودروهای ضدگلوله دنیا را بیشتر بشناسید

شرکت دارتز ید طولایی در ساخت و شخصی‌سازی خودروهای ضدگلوله دارد، این خودرو نیز طراحی بسیار جالبی دارد و شرکت سازنده‌ مدعی است درهای آن به گونه‌ای طراحی شده که آدم‌ربایان نمی‌توانند به راحتی در خودرو را باز کرده و سرنشینان را به گروگان بگیرند.
 


۴. تسلا مدل S P100D
 
 بهترین خودروهای ضدگلوله دنیا را بیشتر بشناسید

شرکت اینترنشنال آرمورینگ کورپ (International Armoting Corp)، یکی دیگر از شرکت‌هایی است که علاقه زیادی به شخصی‌سازی و ضدگلوله کردن خودروها دارد. به همین منظور این شرکت که مقر آن در یوتای آمریکا واقع شده است دستی بر سروروی تسلا مدل S P100D کشیده است. جالب است بدانید در ساخت کابین این خودرو از ماده‌ای ضدگلوله با نام آرمورِکس (Armorex)، استفاده شده که وزن بسیار کمی دارد و جلوی شتاب خودرو را نمی‌گیرد.
 


۵. رنج‌ روور HSE
 
 بهترین خودروهای ضدگلوله دنیا را بیشتر بشناسید

بدنه این رنج‌ روور از هر لحاظ در برابر گلوله مقاوم است و حتی شیشه‌های این خودرو ضربات قوی گلوله‌ را به خوبی تحمل می‌‌کند، از طرف دیگر لاستیک‌های رنج‌ روور HSE به گونه‌ای طراحی شده تا در صورت اصابت گلوله و پنچر شدن باز هم جلوی حرکت خودرو گرفته نشود.
 


۶. مرسدس بنز ولادیمر پوتین
 
 بهترین خودروهای ضدگلوله دنیا را بیشتر بشناسید

در این قسمت از فهرست برترین خودروهای ضدگلوله به مرسدس بنز ولادمیر پوتین رسیدیم، این مرسدس بنز آنقدر قابل اعتماد است که گاهی اوقات ولادمیر پوتین، شخصاً پشت فرمان آن می‌نشیند.
 


۷. ون تویوتا سیِنا
 
 بهترین خودروهای ضدگلوله دنیا را بیشتر بشناسید

شرکت کانادایی اینکاس (INKAS)، دستی بر سر تویتا سینا (Sienna)، کشیده تا با یک خودروی ون سروکار داشته باشیم که به راحتی می‌تواند گلوله‌های ۷.۶۲ میلی‌متری را مهار کند. این ون تادندان مسلح حتی از پس گلوله‌های قدرتمند سلاح وینچستر نیز برمی‌آید.
 


۸. بی‌ام‌و X5 سکیوریتی پلاس
 
 بهترین خودروهای ضدگلوله دنیا را بیشتر بشناسید

انصافاً باید گفت استحکام و زیبایی در بی‌ام‌و X5 سکیوریتی پلاس گرد هم آمده‌اند چرا که این خودرو در کنار ظاهر زیبا به عنوان اولین خودرویی به‌حساب می‌آید که به‌صورت اختصاصی برای مهار کردن گلوله‌های کلاشینکف طراحی شده است.
 


۹.شاسی‌بلند ضدبمب تویوتا
 
 بهترین خودروهای ضدگلوله دنیا را بیشتر بشناسید

باید اعتراف کرد ضدگلوله بودن خودرو کفایت نمی‌کند و برای حفظ بیشتر امنیت سرنشینان بهتر است سراغ خودروهای ضدبمب رفت. به همین دلیل با یک شاسی‌بلند ضدبمب از محصولات تویوتا طرف هستیم که سرنشینان را از سلاح‌های سنگین و بمب مصون نگه می‌دارد.
 


۱۰. لینکلن تون‌کار بی‌پی‌اس (Lincoln Town Car BPS)
 
 بهترین خودروهای ضدگلوله دنیا را بیشتر بشناسید

این خودرو نیز در گروه خودروهایی قرار می‌گیرد که نه تنها گلوله را مهار می‌کند بلکه حتی در برابر  نارنجک نیز خم به ابرو نمی‌آورد. لینکلن تون‌کار بی‌پی‌اس اولین بار در سال ۲۰۰۴ معرفی شد. در این قسمت به پایان فهرست بهترین خودروهای ضدگلوله دنیا رسیدیم، پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم خودروی ضدگلوله‌ای را سراغ دارید، نام و مشخصات این خودرو را با ما و سایر کاربران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.
کد خبر 90795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha