کد خبر 90796
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹

پرشین خودرو: آکادمی اسکار دیشب شماری از اهداکنندگان جوایز اسکار مراسم ۲۰۱۸ را معرفی کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از برترین ها، مارگوت رابی، چادویک بوزمن، وایولا دیویس از جمله چهره‌هایی هستند که در مراسم اسکار ۲۰۱۸ برای اهدای جوایز روی سن می‌روند.

 
تعدادی از اهداکنندگان اسکار ۲۰۱۸ معرفی شدند


مایکل دی لوکا و جنیفر تاد تهیه‌کنندگان اسکار اعلام کردند ماهرشا علی، چادویک بوزمن، وایولا دیویس، لورا درن، جنیفر گارنر، گرتا گرویگ، تیفانی هدیش، تام هالند، کمیل نانجیانی، مارگوت رابی، اما استون، و دانیل وگا از جمله ستاره‌هایی هستند که روی سن می‌روند تا جوایز برندگان این دوره را به آنها اهدا کنند.

بسیاری از این چهره‌ها پیشتر برنده یا نامزد جایزه اسکار بوده‌اند. در این میان علی، استون و دیویس سال ۲۰۱۷ خود برنده جایزه اسکار شده‌اند و درن نیز پیشتر دو بار نامزد اسکار بوده است.

در عین حال از این میان گرویگ، نانجیانی و رابی از رقبای امسال هم هستند و وگا با بازی در فیلمی با عنوان «یک زن شگفت‌انگیز» از نامزدهای بخش اسکار خارجی زبان امسال از شیلی است.

اسامی دیگر اهداکنندگان جوایز امسال در مرحله بعد اعلام می‌شود.

نودمین دوره مراسم اسکار امسال به میزبانی جیمی کیمل یکشنبه ۴ مارس ۲۰۱۸ برگزار می‌شود.

مثل سال‌های پیش این مراسم در دالبی تیه‌تر در هالیوود برگزار می‌شود.

این مراسم به صورت زنده از شبکه ABC در ساعت ۸ بعداز ظهر پخش می‌شود. در عین حال خود اسکار نیز در قالب برنامه‌ای به صورت زنده و آنلاین با شروع بخش فرش قرمز در ساعت ۶:۳۰ برای علاقه‌مندان پخش می‌شود.

کد خبر 90796

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha