کد خبر 90798
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
تردد در راههای برون شهری 8.8 درصد کاهش یافت

پرشین خودرو: براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و سامانه‌های تردد شمار مرکز مدیریت راه های کشور، رفت و آمد خودرو در راههای برون شهری در 24 ساعت گذشته نسبت به روز قبل از آن 8.8 درصد کاهش یافت.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازایرنا، در حال حاضر به ‌استثنای جاده های بسته شده و ممنوع که به آن اشاره شده،‌ مابقی راههای کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2204 تردد شمار فعال در راههای برون‌ شهری، در این مدت سهم وسایل نقلیه سنگین 13.7 درصد، اوج تردد بین ساعات 17 الی 18 و کمترین تردد بین ساعات 4 الی 5 صبح انجام شده و هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب کنند.
در 24 ساعت گذشته آزادراه کرج - تهران ، آزادراه تهران - کرج ، آزادراه کرج - قزوین، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه ساوه - تهران، آزادراه قم - تهران، تهران - شهریار، پاکدشت - تهران ، جاجرود - تهران و تهران - پاکدشت بیشترین تردد را به خود اختصاص دادند.

**ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی:
جاده رامیان- اولنگ - شاهرود، واقع در استان های گلستان و سمنان و راه فرعی شمشک - دیزین، واقع در استان های البرز و تهران تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی بسته است.
راه فرعی گنجنامه - تویسرکان، واقع در استان همدان و جاده سی سخت - نورآباد ( سمیرم )، واقع در استان های کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی بسته خواهد بود.
جاده پونل - خلخال، واقع در استان گیلان نیز تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی همچنان بسته خواهد بود.
هموطنان برای دریافت اطلاعات راه‌ها و آخرین وضعیت راه های کشور می توانند عدد 141 را به شماره 1000141پیامک و یا با شماره‌های 141 و 88925252 تماس بگیرند.

کد خبر 90798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha