واژگونی اتوبوس مسافربری در جاده سنندج - دیواندره

پرشین خودرو: رئیس پلیس راه انتظامی کردستان گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری صبح امروز بدلیل بارش برف و لغزندگی در جاده سنندج - دیواندره واژگون شد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ عیسی گوهری  با بیان اینکه در این حادثه هیچکدام از مسافران آسیب ندیدند و همه در سلامت هستند، اظهار کرد: مسافران با یکدستگاه اتوبوس به منتقل شدند.
وی با بیان اینکه تخطی راننده از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت اصلی این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه اعلام شد، افزود: این اتوبوس با 23 مسافر از مبدا اهواز به مقصد ارومیه در حرکت بود که در محدوده بهارستان جاده سنندج - دیواندره دچار حادثه شد.
سرهنگ گوهری اضافه کرد: شب گذشته نیز یک دستگاه خودروی سمند در جاده سنندج - دهگلان واژگون شده بود که راننده خودرو نیز بخاطر جراحت توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی انتقال داده شد.
وی با اشاره به استقرار سامانه بارشی در آسمان استان و تداوم بارش باران و برف در بیشتر جاده های ارتباطی یادآور شد: تردد خودروها در جاده سروآباد به منطقه هوارمان محدوده گردنه ژالانه و مسیر فرعی مریوان - سقز بخاطر بارش برف تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
 فعالیت یک سامانه بارشی از روز جمعه در آسمان استان آغاز شده که طبق اعلام اداره کل هواشناسی کردستان، پیش بینی می شود فعالیت این سامانه تا روز دوشنبه در استان ادامه داشته باشد.
فعالیت این سامانه در مناطق مرتفع استان به صورت بارش برف و در سایر نقاط به شکل باران است.
خبرنگار: امید بهمنی**انتشار: سلیمانی

کد خبر 90805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha