کد خبر 90825
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
آخرین وضعیت راه‌های کشور تشریح شد

پرشین خودرو: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت راه‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازایسنا، سرهنگ نادر رحمانی  در مورد آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر محورهای تبریز-زنجان در استان آذربایجان شرقی، شاهین‌دژ – تکاب در استان آذربایجان غربی، اسالم-خلخال در استان اردبیل و ارتفاعات هراز شاهد برف هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به بارندگی افزود: در استان‌های آذربایجان غربی، البرز، ایلام، قزوین، زنجان، کردستان، کرمانشاه، گیلان، همدان، لرستان،‌ مازندران و تهران بارش باران را شاهد هستیم. همچنین این شرایط در محورهای تبریز-ارومیه در استان آذربایجان شرقی و سرچم-زنجان در استان اردبیل دیده می‌شود.

وی همچنین از وجود مه‌گرفتگی در محورهای دلیجان-اصفهان،‌ دلیجان-محلات، دلیجان-قم و ساوه-همدان در استان مرکزی خبر داد.

سرهنگ رحمانی با بیان اینکه در اغلب محورهای استان خوزستان گرد و خاک همراه با کاهش دید وجود دارد؛ به محورهایی که به دلیل شرایط جوی استفاده از زنجیر چرخ اجباری است اشاره کرد و گفت: محورهای طارم-زنجان، قم-زنجان، دندی- تخت سلیمان، از محورهایی هستند که تردد در آنها با زنجیر چرخ انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور همچنین تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به برودت احتمالی هوا از ساعات آینده در برخی محورها از جمله در استان‌های کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری،‌ کهگیلویه و بویراحمد،‌ البرز، تهران، آذربایجان شرقی،‌آذربایجان غربی، زنجان ،‌قزوین و کردستان بارش برف را شاهد باشیم. از همین رو توصیه می‌شود رانندگانی که قصد سفر به این استان‌ها را دارند، این مسئله را در نظر داشته باشند.

وی ادامه‌ داد: همچنین انتظار می‌رود از بعد ازظهر یکشنبه و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه محورهای شمالی و شمالی شرقی کشور درگیر برف و باران باشند و رانندگان باید این مسئله را هم در نظر داشته باشند و توجه کنند در صورتی که تشخیص داده شود حرکت در محورهایی نیاز به تجهیزات دارد، از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری خواهد شد.

کد خبر 90825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha