کد خبر 90831
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
اتصال متروی تهران به مازندران

پرشین خودرو: استاندار مازندران حمل و نقل ترکیبی را از نیازهای استان برشمرد و گفت: متروی تهران به استان وصل می شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از برنا،  وی با بیان اینکه ما نیازمند ایجاد ظرفیت های دریایی در استان مازندران هستیم ،گفت: الگویی که در نمک آبرود در حال اجراست، الگویی است که با رعایت همه جوانب ارزشی می تواند الگویی قابل تکرار بوده و ما از سرمایه گذاران می خواهیم الگو را در سواحل مازندران اجرا کنند.

اسلامی افزود: امید می رود قبل از خرداد ماه این واحد در ساحل نمک آبرود به بهره براری برسد و مردم بتوانند از ظرفیت آن استفاده کنند.

وی اضافه کرد؛ ما در استان مازندران نیازمند تقویت و توسعه زیر ساخت های حمل و نقل مازندران هستیم زیرا این زیر ساخت ها تسریع و تسهیل کننده همه بخشها از جمله گردشگری هستند.

استاندار مازندران با بیان اینکه حمل و نقل ترکیبی یکی از ضروریات مازندران است، اظهار داشت: اگر به این بخش توجه شود می توانیم توسعه شتابان را در مازندران شاهد باشیم زیرا حمل و نقل ترکیبی هم از لوازم توسعه بوده و هم از زیر ساخت هاست.

وی ادامه داد: با پیگیری هایی که انجام دادیم جاده سواد کوه و هراز در حال چهار بانده شدن بوده و تاپایان سال جاری انتظار داریم که محور سواد کوه به بهره برداری برسد.

اسلامی گفت ؛ محور هراز با تلاش زیادی در حال پیشرفت بوده و پیمانکار هراز قول داده است که قطعه یک آن به زودی به بهره برداری برسد.

اسلامی با تاکید بر اینکه همگرایی و همدلی در استان ، اظهار داشت:در سایه همگرایی ، استان به آرامش رسیده و سرمایه گذار با احساس امنیت بیشتری در مازندران کار می کند.

کد خبر 90831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha