نرخ کرایه تاکسی ها باید متغیر باشد

پرشین خودرو: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: نباید نرخ تاکسی ها در همه جای شهر ثابت باشد و باید در شمال و جنوب شهر این نرخ ها متغیر باشد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازمهر، محمد علیخانی در خصوص اینکه چرا هنوز لایحه نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس به شورا ارسال نشده و قرار نیست کمیسیون حمل و نقل در این خصوص پیگیری کند، گفت: ما به دنبال گران کردن کرایه تاکسی‌ها نیستیم، شاید شهرداری نخواهد کرایه‌ها را گران کند. ما به عنوان شورا نباید پیگیر گران کردن نرخ کرایه‌ها باشیم بلکه شهرداری باید بر اساس نظر کارشناسی قیمت‌ها را افزایش دهد.

وی ادامه داد: هنوز لایحه کرایه تاکسی و اتوبوس به شورا ارسال نشده، اما اعتقاد داریم نباید نرخ کرایه‌های تاکسی یکنواخت باشد. بلکه باید در شمال و جنوب و شرق این نرخ‌ها بر اساس کار کارشناسی تعیین شود.

وی افزود: همینکه در حال حاضر نرخ‌های مصوب در برخی مسیر‌ها رعایت نمی‌شود نشان می‌دهد نرخ گذاری کارشناسی نبوده و درست انجام نشده است و باید به دنبال تعیین نرخ بر اساس سازوکار کارشناسی باشیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران اضافه کرد: مدت زیادی از فعالیت معاون جدید حمل و نقل نگذشته و در این مدت موضوع طرح ترافیک، پارک حاشیه‌ای و لایحه بودجه مطرح بوده بنابراین تاخیر در لایحه دور از انتظار نبوده است.

کد خبر 90834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha