کد خبر 90852
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
ترافیک سنگین در آزادراه کرج-تهران

پرشین خودرو: سرپرست مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج و آزادراه کرج-تهران سنگین است.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور های مواصلاتی کشور اظهار کرد: هم اکنون ترافیک در آزادراه قزوین-کرج محدوده‌های پایانه شهید کلانتری و ساسانی و آزادراه کرج-تهران حد فاصل پل فردیس تا گرمدره سنگین و تردد در سایر محور‌های اصلی کشور به صورت روان است.

وی افزود: در برخی از محور‌های استان‌های چهار محال و بختیاری، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان بارش برف و باران و استان‌های قزوین، لرستان، مازندران، همدان، کردستان، کرمانشاه و گیلان بارش باران و در برخی از محور‌های استان‌های گلستان، کردستان، چهارمحال و بختیاری، همدان، مازندران، مرکزی، قزوین مه گرفتگی را شاهد هستیم.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: جهت تردد در محور‌های کوهستانی و برف گیر کشور به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: در حال حاضر محورهای غیر شریانی شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود، گنجنامه-تویسرکان، سی سخت-سمیرم و پونل-خلخال به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.
 

کد خبر 90852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha