کد خبر 90854
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
عصبانی نیستم در مجلس

پرشین خودرو: سیاوشی، سیده فاطمه ذوالقدر و غلامرضا کاتب اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس عصر امروز در دو نشست جداگانه با معاون سینمایی وزارت ارشاد و همچنین رضا درمیشیان کارگردان فیلم «عصبانی نیستم» به بررسی موانع اکران این فیلم پرداختند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، سیده فاطمه ذوالقدر در این باره گفت: آقای حیدریان معاون سینمایی وزارت ارشاد مجددا خواستار حذف پنج دقیقه دیگر از نسخه نهایی این فیلم بودند تا امکان اکران آن فراهم شود.


به گفته آقای حیدریان وزیر این اختیار را دارد که برای فیلمی که پروانه نمایش دارد نیز اصلاحاتی را درخواست کند.


وی افزود: طبق گفته آقای حیدریان ایشان به شرط اعمال اصلاحات قول اکران فیلم در ۲۵ بهمن را داده بودند اما کارگردان فیلم می‌گوید اصلا چنین صحبتی نبوده و این نکات جدید است.


وی اضافه کرد: آقای درمیشیان می‌گوید فیلم چهار پنج بار مورد ممیزی قرار گرفته و امکان حذف صحنه‌های دیگر آن وجود ندارد چرا که این حجم ممیزی توهین به تماشاگر است.


طیبه سیاوشی نیز در همین رابطه به ایسنا گفت: تلاش ما این است که زمینه برای اکران این فیلم فراهم شود. به روایت آقای درمیشیان و طبق مستندات این فیلم پنج بار پروانه نمایش گرفته و در روز ۲۵ بهمن بنابر تعهد کتبی سه مدیر سازمان سینمایی و ثبت در شورای صنفی نمایش آنها منتظر اکران آن بودند.


وی اضافه کرد: در حال حاضر کارگردان «عصبانی نیستم» حاضر به اعمال اصلاحات مجدد نیست و مذاکرات ما در این باره همچنان ادامه دارد.
غلامرضا کاتب عضو هیات رئیسه مجلس نیز در این دیدار از کارگردان «عصبانی نیستم» خواست برای تامین نظر وزارت ارشاد و فراهم شدن امکان اکران فیلمش اصلاحات مورد نظر را در آن اعمال کند که تا پایان جلسه چنین توافقی حاصل نشد.
 

کد خبر 90854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha