کد خبر 90859
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
 شلخته های سینما!

پرشین خودرو: زمانی که به قصرهایی که ستارگان هالیوود در آنها ساکن اند فکر می کنیم، خانه ای تمییز و زیبا در ذهن مان نقش می بندد، اما واقعیت چیز دیگری است. اگر چه آنها پول کافی برای استخدام خدمتکار را دارند اما این در مورد همه ستاره ها صادق نیست.

به گزارش پرشین خودرو، زمانی که به قصرهایی که ستارگان هالیوود در آنها ساکن اند فکر می کنیم، خانه ای تمییز و زیبا در ذهن مان نقش می بندد، اما واقعیت چیز دیگری است. اگر چه آنها پول کافی برای استخدام خدمتکار را دارند اما این در مورد همه ستاره ها صادق نیست. برخی از ستاره ها هستند که حتی با وجود خدمتکاران فراوان هم خانه های بهم ریخته و کثیفی دارند.

 

 
بریتنی اسپیرز 
 
خانه این ستاره‌ها همیشه نامرتب است!
 
مهم نیست که بریتنی اسپیرز چقدر شهرت و محبوبیت دارد، فضای خانه او از تصور هوادارانش هم خارج است. خدمتکاران بریتنی اعتراف کرده اند که یکی از عادت های این ستاره خوردن غذا در تختخوابش است. او غذا را در تخت اش می خورد و تکه های آن را روی تختش می ریزد. در واقع او با این که روی تختی پر از آشغال های غذا بخوابد، مشکلی ندارد.
 
بیماری روانی بریتنی سالها قبل تیتر بسیاری از مجلات شده بود. در آن زمان نه تنها خانه او کثیف بود، بلکه او خودش هم به بهداشت شخصی اش اهمیتی نمی داد. به عنوان مثال بارها دیده شد که او با آرایشی که روی صورت اش پخش شده در حال گشت و گذار است، یا این که پابرهنه وارد رستوران شده است. اما خوشبختانه توانست به کمک خانواده و روان پزشکان این دوران را پشت سر بگذارد. اگر چه او برخی از عادات اش را تغییر داده اما هنوز هم در کثیفی خانه مانند قبل است.
 

 

بیانسه
 
 خانه این ستاره‌ها همیشه نامرتب است!
 
شاید برایتان جالب باشد که بدانید بیانسه که همیشه با آرایش کامل و موهای مرتب در مکان های عمومی حاضر می شود، به تمییزی آنچه که شما فکر می کنید، نیست. او در قصر خود دوست دارد راحت باشد و راحتی را در بهم ریختگی می بیند. معمولا خانم ها از آقایان منظم ترند اما در ازدواج بیانسه و جی زی، این موضوع برعکس است به طوری که جی زی همیشه در حال جمع و جور کردن است، در حالی که بیانسه علاقه ای به این کار ندارد.
 

 

جرج کلونی
 
خانه این ستاره‌ها همیشه نامرتب است!

 

 
اگر چه جرج کلونی در دنیای هالیوود یکی از جذاب ترین ستاره ها به شمار می رود اما در زندگی شخصی اش او آنقدرها هم کامل نیست. برخلاف نقش هایی که به عنوان یک همسر و پدر ایده آل بازی می کند، او در خانه اش با نظم و پاکیزگی کاری ندارد. به گفته خدمتکارانش، او اهمیتی به تمییزی خانه نمی دهد. در واقع او دوست دارد که مانند مجردها زندگی کند، مدام میهمانی بگیرد، بریزد و بپاشد و هیچ چیز دیگری برایش مهم نباشد.
 

 

 
جسیکا سیمپسون
 
 خانه این ستاره‌ها همیشه نامرتب است!

 

 
مشکل جسیکا سیمپسون با موهایی است که در خانه اش می ریزد. البته این موهای حیوانات خانگی او نیست، بلکه موهای خودش است که تمام خانه را پوشانده است. خدمتکارانش می گویند: «زمانی که وارد اتاق جسیکا می شویم، آنقدر لباس و وسایل دیگر روی زمین ریخته که کف اتاق دیده نمی شود. علاوه بر آن، موهای او نیز همه جا را پر کرده است. یک بار ما مژه های مصنوعی او را که روی زمین افتاده بود، با یک عنکبوت اشتباه گرفتیم.» این رفتار جسیکا حتی برای همسر قبلی اش، نیک لاچی، نیز غیر قابل تحمل بود.
 

 

 
مایلی سایرس
 
 خانه این ستاره‌ها همیشه نامرتب است!

 

 
مایلی سایرس عاشق حیوانات خانگی است، به طوری که خانه اش را پر از حیوان کرده است. او به حیواناتش این اجازه را می دهد که هر کجای خانه که دوست دارند بروند و شیطنت کنند. او حتی یک خوک هم در خانه اش نگه می دارد که جز خرابکاری کار دیگری بلد نیست. به جای این که او به عنوان صاحب حیوانات، خودش وظیفه تمییز کردن آنها را به عهده بگیرد، سر خدمتکارانش فریاد می زند که ریخت و پاش های آنها را تمییز کنند. یک بار  او عکسی از خودش را در اینستاگرام منتشر کرد که اگر به خانه اش دقت می کردید، تکه های کاغذ و کفش هایی که وسط هال افتاده بودند را به وضوح می دیدید.
 

 

 
کیم کارداشیان
 
 خانه این ستاره‌ها همیشه نامرتب است!

 

 
کیم کارداشیان که در حال حاضر در دنیای مد حرف اول را می زند، عکسی از خانه اش در اینستاگرام منتشر کرد که بهم ریختگی و کثیفی اتاقش در آن مشهور بود. او حتی در مورد دخترش هم اینگونه است. به عنوان مثال در عکسی که از اتاق دخترش، نورث، در اینستاگرام منتشر شده بود دیدیم که اتاق او پر از کفش، چوب لباسی و انبوهی از لباس بود. در واقع آنقدر که کیم به شهرت و مد اهمیت می دهد، تمییزی خانه برایش مهم نیست.
 

 

 
لیندزی لوهان
 
 خانه این ستاره‌ها همیشه نامرتب است!

 

 
حتما در مورد اعتیاد لیندزی لوهان به مواد مخدر و میهمانی شنیده اید، پس طبیعی است که خانه او همیشه نامرتب و کثیف باشد. یک بار او در اینستاگرام یک سلفی از خودش منتشر کرد که در پشت سرش کوهی از لباس ها روی تخت انباشته شده بود، علاوه بر آن، در گوشه اتاق پنکه، مایکروویو و یخچال قرار داشت که در اتاق خواب کمی عجیب به نظر می رسید. اما گزارشات حاکی از آن است که او پس از رفتن به زندان به دلیل مواد مخدر، تغییر کرده است. افرادی که در سال 2011 و سپس در سال 2017 با او کار کرده اند، می گویند که تغییرات او طی این چند سال، واقعا چشمگیر بوده است.
 

 

 
آنجلینا جولی
 
خانه این ستاره‌ها همیشه نامرتب است!

 

 
آنجلینا جولی و همسرش به نظر یک زوج ایده آل می آمدند، اما ظاهرشان با آنچه در خانه شان می گذرد، تناقض دارد. شاید فکر کنید که با وجود خدمتکاران بسیاری که در خانه شان وجود دارند، باید همه چیز مرتب و سر جای خودش باشد اما اینگونه نیست. در واقع هم آنجلینا و هم برد پیت، هر دو در مرتب و منظم بودن تنبل هستند، به طوری که وقتی وارد خانه یا اتاق شان می شوید، انبوهی از وسایل و لباس ها را می بینید که پخش زمین شده اند.
 

 

 
مگان فاکس
 
 خانه این ستاره‌ها همیشه نامرتب است!

 

 
اگر چه مگان فاکس در دنیای هالیوود موفق است اما در کارهای خانه اش اینگونه نیست. زمانی که صحبت از تمییز کردن خانه به میان می آید، او کنار می کشد. نه تنها خانه، بلکه او در مورد بهداشت شخصی خودش هم تنبلی می کند. به عنوان مثال او هیچگاه دستشویی خانه اش را تمییز نمی کند، حتی اگر مجبور شود که در همان کثیفی کارهایش را انجام دهد.
 
او حتی گاهی یادش می رود که سیفون توالت را بکشد و تا زمانی که خدمتکارانش به دادش نرسند، دست به هیچی نمی زند. مگان خودش اعتراف کرده: «من آدم پاکیزه ای نیستم. لباس هایم را هر جا که بتوانم در می آورم. گاهی سیفون توالت را نمی کشم و حتی این کار را در خانه دوستانم نیز انجام داده ام.»
 

 

 
کریستن استوارت
 
 خانه این ستاره‌ها همیشه نامرتب است!

 

 
شاید بتوان از موهای همیشه بهم ریخته کریستن استوارت به شلوغی خانه اش پی برد. کریستن در خانه اش آدم به شدت شلخته ای است، به طوری که ته سیگارش را هر جای خانه که باشد، روی زمین می ریزد. حتی یک بار آثاری از خاکستر سیگار او در یخچال خانه اش پیدا شد. یعنی واقعا آنقدر برای او سخت است که سیگارش را در زیر سیگاری خالی کند؟! علاوه بر خانه نامرتب، ماشین او نیز کثیف می باشد به طوری که گاهی داخل ماشین به سختی قابل رویت است. خبرهای زیادی نیز در مورد بوی بد تن او منتشر شده که او خودش هم اعتراف کرده است: «زمانی که من عصبی می شوم، عرق می کنم و بدنم بوی بدی می گیرد.»
کد خبر 90859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha