پیش فروش هایما اس5 و اس7 استارت شد+جزییات

پرشین خودرو: گروه صنعتی ایران خودرو با هدف تامین نیاز بازار به خودروهای شاسی بلند و جوان پسند، طرح پیش فروش خودروی جدید و زیبای هایما اِس5 اتوماتیك توربوشارژ(مدل نوبِل) را آغاز کرد.

به گزارش پرشین خودرو، با توجه به وجود تقاضای بسیار زیاد برای خودروی هایما اِس5 اتوماتیك توربوشارژ(مدل نوبِل) و استقبال از طرح های پیش فروش قبلی، طرح پیش فروش ویژه خودروی مذکور با ظرفیت محدود از امروز(29بهمن ماه جاری) آغاز و تا زمان اتمام ظرفیت ادامه خواهدداشت.
براساس این گزارش، متقاضیان می توانند با پیش پرداخت مبلغ 44 میلیون و 900 هزار تومان نسبت به ثبت نام این خودرو با موعد تحویل های خرداد، تیر، مرداد و شهریور ماه 97 اقدام كنند.
برمبنای این گزارش، در این طرح به منظور افزایش احتمال موفقیت مشتریان نهایی در ثبت نام، كنترل هایی چون هر كد ملی یك دستگاه خودرو به اجرا گذاشته شده است. قیمت نهایی این خودرو در زمان ارسال دعوت نامه تعیین خواهدشد.
همچنین متقاضیان می توانند با مراجعه به پایگاه فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و یا نمایندگی های مجاز سراسر کشور نسبت به ثبت نام اقدام و از مزایای این طرح بهره مند شوند.
این خودرو از نظر ایمنی مجهز به شش کیسه هوا و دارای پنج ستاره ایمنی از C-NCAP است و از نظر امکانات رفاهی نیز لیست کاملی از امکانات را در اختیار دارد.
یادآور می شود که پیش فروش هایما اس7 توربو نیز از سوی ایران خودرو آغاز شده است.

کد خبر 90862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • iman ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    0 0
    سلام من در مورد ماشین نظری ندارم فقط در کورد تیتر خبر یه کم بیشتر فکر کنید پیش فروش ... استارت شد یعنی چی شروع شد بهتر نبود اصلا کلا انگلیسی مینوشتید این جور سنگین تر بود