کد خبر 90863
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
بازی های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا

پرشین خودرو: هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا روز‌های دوشنبه و سه شنبه برگزار می‌شود و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازافکارنیوز، تراکتورسازی و پرسپولیس در قطر مهمان تیم‌های الغرافه و السد هستند.

الغرافه قطر- تراکتورسازی/ ورزشگاه ثانی بن جاسم ساعت ۱۸:۳۰

تیم تراکتورسازی در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف تیم الغرافه قطر برود.

این تیم تبریزی در هفته اول به علت کارشکنی‌های عربستانی‌ها در زمین بی طرف به مصاف الاهلی عربستان رفت و با نتیجه یک بر صفر از این تیم عربستانی شکست خورد.

شاگردان ساغلام قصد دارند شکست هفته اول لیگ قهرمانان آسیا را جبران کنند، اما کار سختی در قطر پیش رو دارند.

فرزاد حاتمی مهاجم گلزن تراکتورسازی که سابقه گلزنی به تیم‌های قطری را دارد به علت مصدومیت قادر به همراهی این تیم برابر الغرافه قطر نیست و همراه تیم هم راهی قطر نشده است.

در آن سوی میدان، تیم الغرافه قطر همانند حریف تبریزی خود، هفته اول لیگ قهرمانان آسیا را با شکست برابر الجزیره امارات آغاز کرده است.

تیم الغرافه قطر قصد دارد با استفاده از میزبانی خود از سد تراکتورسازی بگذرد تا شکست هفته اول را جبران کند.

وسلی اسنایدر هافبک هلندی، مهدی طارمی مهاجم سابق پرسپولیس و دیه گو آمادو بازیکنان شاخص الغرافه قطر هستند که سرمربی این تیم قطری امیدوار به درخشش این بازیکنان در بازی برابر تراکتورسازی است.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی الغرافه شناخت خوبی از تراکتورسازی دارد و همین امر باعث شده است که سرمربی الغرافه برنامه ویژه‌ای برای این بازیکن در امر گلزنی در نظر بگیرد.

طارمی با وجود اینکه به تازگی به تیم الغرافه قطر پیوسته است، اما تاکنون چند گل برای این تیم قطری به ثمر رسانده است. مهاجم ملی پوش الغرافه برابر الجزیره امارات در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا توانست گلزنی کند، اما در نهایت این تیم قطری شکست خورد.

طارمی برابر الخریطیات هم توانست گل دوم الغرافه قطر را به ثمر برساند و این بازی با پیروزی ۲ بر صفر به نفع الغرافه به پایان رسید.

براین اساس تیم الغرافه قطر با روحیه بالا به مصاف تیم تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا می‌رود.

یوزپلنگ‌ها لقب الغرافه قطر است و بولنت ایگون هدایت این تیم قطری را برعهده دارد.

سرمربیان ۲ تیم در لیگ ترکیه ۱۱ بار به مصاف هم رفتند که ۶ برد سهم ساغلام سرمربی تراکتورسازی، ۳ برد سهم بولنت سرمربی الغرافه قطر و ۳ بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.

هر ۲ تیم نیاز به ۳ امتیاز این بازی دارند تا وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.

تیم‌های فوتبال الاهلی عربستان و الجزیره امارات هم دیگر بازی گروه A. لیگ قهرمانان آسیا را انجام می‌دهند.

ذوب آهن _لوکوموتیو تاشکند/ دوشنبه ساعت 16

شاگردان امیر قلعه نویی در دومین دیدار آسیایی خود مقابل لوکوموتیو ازبکستان قرار خواهند گرفت و بدون شک با باختی که ذوبی‌ها در اولین دیدار داشتند در بازی برابر لوکوموتیو به دنبال پیروزی هستند.

تیم لوکوموتیو تاشکند در بازی اول آسیایی خود با ۵ گل تیم الوحده امارات را شکست داد و بدون شک بازیکنان این تیم برای برد به مصاف شاگردان قلعه نویی می‌روند.

بازی این هفته ذوبی‌ها برابر تیم ازبکستانی از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که در صورت باخت نماینده کشورمان در این بازی آن‌ها بدون امتیاز در قعر جدول قرار می‌گیرند و کارشان برای ادامه مسابقات سخت خواهد شد.

در حال حاضر تیم ذوب آهن در گروه b. رده سوم را با بدون امتیاز به خود اختصاص داده است و این موضوع در حالی است که رقیب ازبکستانی ذوب آهن با کسب ۳ امتیاز رده اول را از آن خود کرده است.

دیدار 2 تیم فوتبال ذوب آهن و لوکوموتیو ازبکستان روز دوشنبه ۳۰ بهمن برگزار می‌شود.

السد قطر-پرسپولیس /سه شنبه ساعت ۱۹

سرخپوشان پایتخت در دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه به مصاف تیم السد قطر می‌روند.

شاگردان برانکو با پیروزی برابر نسف قارشی ازبکستان در ورزشگاه آزادی نخستین گام خود را در لیگ قهرمانان آسیا محکم برداشتند. آن‌ها قصد دارند روند رو به رشد خود را برابر السد قطر هم ادامه بدهند، اما کار سختی در قطر پیش رو دارند.

تیم پرسپولیس در لیگ برتر با ۱۶ امتیاز اختلاف با ذوب آهن تیم دوم جدول رده بندی صدرنشین است و در صورت کسب ۶ امتیاز دیگر قهرمان لیگ هفدهم می‌شود. براین اساس این تیم با خیالی راحت پا به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا می‌گذارد، اما سرخپوشان پایتخت به خوبی می‌دانند که سطح لیگ برتر با لیگ قهرمانان متفاوت است و نباید حریفان آسیایی خود را دستکم بگیرند.

برانکو در بازی با السد قطر هفدهمین حضورش بر روی نیمکت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تجربه می‌کند. پروفسور در ۱۶ بازی قبلی خود به ۶ برد،۶ تساوی و ۴ باخت دست یافته است.

در آن سوی میدان، تیم السد قطر همانند تیم پرسپولیس در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا توانست از سد الوصل امارات عبور کند.

این تیم قطری قصد دارد از میزبانی خود استفاده کند و دومین برد خود را در لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس بدست آورد، اما کار سختی برابر صدرنشین لیگ برتر ایران پیش رو دارد.

اسوالدو پریرای پرتغالی هدایت این تیم قطری را برعهده دارد. ژاوی هرناندز و مرتضی پورعلی گنجی ستاره‌های این تیم هستند.

بغداد بونجاح مهاجم السد قطر با زدن ۲ گل برابرالوصل امارات در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در کنار علیپور قرار گرفته است. این بازیکن یک تمام کننده قهار است که به سختی موقعیت از دست می‌دهد. او از پشت محوطه جریمه هم توانایی شوتزنی دارد و باید مدافعان پرسپولیس مراقب این بازیکن باشند تا دروازه تیمشان باز نشود.

شجاع خلیل زاده که در بازی با نسف قارشی دچار مصدومیت شده بود مشکلی برای بازی برابر السد قطر ندارد.

یوغرطه حمرون هافبک طراح السد قطر در بازی با الوصل امارات از ناحیه عضله پا دچار مصدومیت جزیی شد و در بازی با العربی هم به زمین مسابقه نرفت. این احتمال وجود دارد حمرون برابر پرسپولیس هم بازی نکند تا مصدومیتش تشدید نشود.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد قطر تاکنون در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم نرفتند و این اولین بازی دو تیم در این رقابت‌ها است.

البته سرخپوشان پایتخت تاکنون ۱۰ بار مقابل تیم‌های قطری بازی کردند که ۴ پیروزی، ۳ شکست و ۳ تساوی بدست آوردند. سنگین‌ترین شکست پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برابر یک تیم قطری بوده است که این تیم در فصل ۲۰۰۹ در بازی رفت برابر الغرافه قطر با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی دست یافت، اما در بازی برگشت ۵ بر یک مغلوب شد.

نکته قابل توجه این است که تقابل پرسپولیس برابر تیم‌های قطری در کشور قطر هیچ گاه با نتیجه تساوی به پایان نرسیده است و این تیم در ۵ بازی که در قطر به مصاف نمایندگان این کشور رفته ۲ برد و ۳ شکست کسب کرده است.

تقابل ژاوی هافبک سابق بارسلونا با سرخپوشان پایتخت جذاب و دیدنی خواهد بود. همچنین پور علی گنجی بازیکن ایرانی السد قطرهم برابر هموطن‌های خود قرار می‌گیرد.

هر کدام از ۲ تیم که در این بازی پیروز شوند با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه C. قرار می‌گیرند.

الهلال عربستان - استقلال ایران/ سه شنبه ساعت 19

تیم فوتبال استقلال در دومین دیدار آسیایی خود در حالی به مصاف الهلال عربستان می‌رود که وینفرد شفر برخی از بازیکنان تیمش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

آبی پوشان در اولین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برابر الریان قطر به تساوی ۲ - ۲ رضایت دادند و در حال حاضر در صدر جدول گروه D. قرار دارند. بدون شک شاگردان شفر برای تصاحب رده اول گروه نیاز مبرمی به برد مقابل الهلال عربستان دارند.

آبی پوشان تهرانی تاکنون در هفت دوره با تیم‌های عربستانی همگروه بوده و ۱۴ دیدار برابر آن‌ها برگزار کرده اند. از این تعداد بازی استقلال ۱۳ بار در مرحله گروهی با نمایندگان کشور عربستان مصاف داشته و تنها یک بار در مرحله یک هشتم با الشباب عربستان بازی کرد و شکست خورد.

استقلال در تمامی دیدار‌هایی که در خانه حریفان عربستانی به میدان رفته در باز کردن دروازه میزبان موفق بوده و هیچ گاه بدون گل زده میدان را ترک نکرده است.۷ شکست، ۶ پیروزی و یک مساوی حاصل کار استقلال در مصاف با تیم‌های عربستانی بوده است.

در آن سوی میدان تیم الهلال عربستان در اولین دیدار آسیایی خود به مصاف العین امارات رفت که این بازی با تساوی صفر - صفر به پایان رسید و به طور حتم شاگردان دیاز به دنبال این هستند تا در دومین دیدار آسیایی خود با برد زمین مسابقه را ترک کنند.

دیاز، سرمربی الهلال تصمیم گرفته تا بدون استراحت دادن به بازیکنان تمرینات تیمش را از سربگیرد تا برای دیدار حساس پیش رویشان مقابل استقلال در لیگ قهرمانان آسیا آماده شوند.

همچنین شفر نیز با ترک قطر و رفتن به عمان برنامه تمرینی بازیکنان را در دستور کار آن‌ها قرار داده و از طرفی این مربی به همراه دستیارانش تمامی بازی‌های الهلال عربستان را آنالیز کرده تا بدون مشکل تیمش را روانه دیدار برابر الهلال کند.

ادواردو برزیلی، عمر خریبین، نواف العابد، عبدالله عطیف، سلمان الفرج به دلیل مصدومیت و شهرانی نیز به دلیل محرومیت بازیکنانی هستند که در دیدار مقابل استقلال ایران نمی‌توانند الهلالی‌ها را همراهی کنند و در آن طرف نیز آبی پوشان با بازیکنان مصدوم مواجه هستند.

پژمان منتظری، بویان و میلاد زکی پور بازیکنانی هستند که به دلیل مصدومیت نمی‌توانند در ترکیب شفر مقابل الهلال به میدان بروند.شفر با نبود منتظری به دنبال جایگزینی چشمی به جای اوست.

در حال حاضر تیم استقلال ایران در رده اول، الریان قطر دوم، العین امارات سوم و الهلال عربستان رده چهرم گروه d. رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند.

دیدار 2 تیم فوتبال استقلال و الهلال عربستان روز سه شنبه ساعت ۱۹ در ورزشگاه السیب عمان برگزار می‌شود.

استقلال در هفت دیدار قبلی اش مقابل الهلال ۲ برد، ۲ تساوی و ۳ شکست را کسب کرده است و اکنون به دنبال سومین پیروزی مقابل رئیس‌ها است.

کد خبر 90863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha