«کولئوس» و «تلیسمان» را نقدی و اقساطی بخریم+جدول و جزئیات

پرشین خودرو: نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران برای فروش بهاره خود بخشنامه جدید صادر کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در این جشنواره دو خودروی کولئوس و تلیسمان با قیمت قطعی در دسترس خریداران قرار گرفته است.

علاقه مندان به شاسی بلند کولئوس می توانند با 312 میلیون تومان صاحب این خودروی با کلاس شوند البته این مبلغ در چند مرحله دریافت خواهد شد.
برای ثبت نام کولئوس مدل 2018 شما باید 120 میلیون تومان واریز کنید و در مرحله دوم در یک فقره چک 30 روزه 100 میلیون تومان دیگر از شما دریافت خواهد شد.
در زمان تکمیل وجه شما باید 92 میلیون تومان واریز نمایید و خبر خوش اینکه از این مبلغ تسویه حساب 15 درصد سود مشارکت و 500 هزار تومان هدیه نگین خودرو کسر می شود.
زمان تحویل خودرو فروردین و اردیبهشت 97 اعلام شده است.
اما برای خرید اقساطی کولئوس 2018 نیز شما یک فرصت خوب در اختیار دارید. شما برای ثبت نام همان 120 میلیون تومان خرید نقدی را پرداخت خواهید کرد و 100 میلیون تسهیلات از سوی نماینده رنو در ایران به شما تخصیص داده می شود که شما در مدت 6 و یا 12 ماه نسبت به تسویه آن باید اقدام کنید.
وجه تکمیل خرید برای این فروش اقساطی 92 میلیون تومان و زمان تحویل نیز فروردین و اردیبهشت 97 خواهد بود.

فروش تلیسمان 2018
قیمت این خودروی سدان زیبا و با کیفیت 265 میلیون تومان اعلام شده و شما در دو مدل نقدی و اقساطی می توانید برای خرید اقدام کنید.
در مدل نقدی شما برای ثبت نام تنها به 90 میلیون تومان نیاز دارید و همانند کولئوس یک فقره چک 30 و یا 45 روزه به مبلغ 80 میلیون برای پرداخت بعدی از شما دریافت می شود.
وجه مورد نیاز برای تسویه حساب و تحویل خودرو 965 میلیون ریال اعلام شده که از این مبلغ 15 درصد سود مشارکت و هدیه نقدی نگین خودرو کسر می شود.
خودروی شما در فروردین و اردیبهشت 97 آماده تحویل خواهد بود.
در مدل اقساطی شما در زمان ثبت نام 90 میلیون تومان واریز و از تسهیلات 100 میلیون تومانی بهره خواهید برد و البته در زمان تسویه حساب از شما 75 میلیون تومان دریافت می شود که همانند موارد قبل سود مشارکت از آن کم می شود. زمان تحویل این خودرو نیز 2 ماهه ابتدایی سال 97 اعلام شده است.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نمایندگی های نگین خودرو در سراسر کشور و یا وبسایت این شرکت مراجعه کنند.

 

کد خبر 90871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha