سدان جدید «جیلی» با احتمال عرضه در ایران!

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی جیلی چین، یک خودروی سدان کاملا جدید رونمایی کرد که در بازار بزرگ چین تحت عنوان H2 عرضه خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، این خودرو باتوجه به ادعای منابع خبری، در بازار خارج از چین تحت عنوان SL عرضه خواهد شد، اما اگر به دنبال این خودرو در بازار محلی چین باشید، این خودروی سدان جیلی را با کد "H2" و همچنین با قیمت پایه 100 هزار یوان می‌توان پیدا کرد.

این خودرو به نقل از منابع خبری با طول 4680 میلی متر، عرض 1785 میلی متر، ارتفاع 1460 میلی متر و همچنین با فاصله بین دو محور 2670 میلی متر ساخته شده است که برای تامین انرژی مورد نیاز آن برای حرکت، دو پیشرانه بنزینی توربوشارژر در نظر گرفته شده است که به ترتیب دارای حجم 1 لیتری و 1.4 لیتری هستند.

 



نکته جالب در رابطه با پیشرانه‌های مذکور، قدرت خروجی آنان خواهد بود که طبق ادعای منابع خبری، پیشرانه 1 لیتری سه سیلندر توربوشارژر می‌تواند خروجی قدرت 136 اسب بخاری داشته باشد، این درحالیست که پیشرانه بزرگ‌تر 1.4 لیتری با وجود حجم بیشتر، سیلندرهای بیشتر و همچنین سود جستن از توربوشارژر، خروجی قدرت 133 اسب بخاری خواهد داشت که اختلاف قدرت 3 اسب بخاری آن در نوع خود جالب است!

 



در پایان با توجه به طراحی ظاهری اتومبیل، به نظر می‌رسد که شرکت خودروسازی جیلی در یک مسیر درست قرار گرفته و محصولات خود را با ظاهر جذاب و پیشرفته توسعه می‌دهد که یک موضوع مهم در جذب مشتری و اولین قدم مخاطبان در برقراری ارتباط صحیح با اتومبیل خواهد بود.

کد خبر 90964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha