آخرین اخبار از جست‌وجو برای هواپیما تهران - یاسوج

پرشین خودرو: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته محدوده جغرافیایی هواپیمای سقوط کرده مشخص شده و بررسی‌ها به سمت نزدیک شدن به محل سقوط این هواپیما ادامه دارد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازایسنا، رضا جعفرزاده ، با بیان این خبر گفت: متاسفانه با وجود تمام پیگیری‌هایی که در طول ساعات گذشته انجام شده هنوز هیچ یک از تیم‌های تجسس نتوانسته‌اند محل دقیق سقوط هواپیما را شناسایی کنند. از این‌رو فعالیت تمام تیم‌های حاضر در منطقه ادامه دارد و امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن دسترسی به لاشه این هواپیما به وجود بیاید.

وی درباره‌ وضعیت آب و هوایی منطقه نیز اظهار کرد: هرچند اوضاع صبح امروز قدری از شرایطی که روز گذشته با آن روبه‌رو بودیم بهتر است، اما همچنان مشکلات آب و هوایی ادامه دارد و از این‌رو کار جست‌وجو قدری با دشواری پیگیری می‌شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: در این رابطه بنا شده تیم‌های جست‌وجوی هوایی حاضر در منطقه گزارشی به ما ارائه کند که آیا امکان فعالیت آنها وجود دارد یا همچنان باید کار به شکل زمینی دنبال شود.

 صبح روز گذشته هواپیمای ATR۷۲ شرکت آسمان با بیش از ۶۰ سرنشین فرودگاه مهرآباد را به مقصد یاسوج ترک کرد اما به دلایل نامعلوم حوالی سمیرم استان اصفهان از رادار خارج شد.

هرچند سقوط هواپیما تقریبا اصلی‌ترین گزینه تخمین‌ها و بررسی‌ها به حساب می‌آید، اما هنوز با گذشت حدود ۲۴ ساعت تیم‌های تجسس امکان پیدا کردن لاشه این هواپیما را پیدا نکرده‌اند.

طبق دستور رییس جمهوری، عباس آخوندی – وزیر راه و شهرسازی – مسئول پیگیری این سانحه شده و به دنبال آن ستاد بحران وزارت راه و شهرسازی از روز گذشته کار خود را آغاز کرده است.

پس از سقوط هواپیمای آنتونوف ۱۴۰ در حوالی فرودگاه مهرآباد این دومین سقوط ثبت شده در زمان وزارت عباس آخوندی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم به‌شمار می‌رود.

کد خبر 90977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha