کد خبر 90982
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
امداد هلال احمر ایلام به 118خودرو گرفتار

پرشین خودرو: مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام با اشاره به بارش باران و برف در روزهای اخیر گفت: امدادگران این جمعیت از روز گذشته تاکنون به 118خودرو گرفتار در برف امداد و کمک کرده اند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا، محمد سلیمانی  افزود: این تعداد خودرو در باران، برف و یخبندان تنگه ارغوان گرفتار شده بودند که از طریق امدادگران مستقر در پایگاه این جمعیت در این منطقه امدادرسانی به آنها انجام شد.
وی ادامه داد: همچنین در پی بارش های شدید باران روزهای اخیر تعدادی از واحدهای مسکونی در سرابله دچار آبگرفتگی شدند که امدادگران هلال احمر از طریق پمپ آب این منازل را تخلیه کردند.
به گفته وی، پایگاه های این جمعیت در مناطق مختلف استان مستقر و در حالت آماده باش هستند تا در صورت نیاز به مسافران گرفتار در جاده های ارتباطی استان امداد رسانی لازم داشته باشند.
 بارش های شدید باران و برف که از جمعه 27بهمن ماه در مناطق مختلف استان آغاز شده موجب اخلال در تردد خودروها و آبگرفتگی معابر شده است.
43 میلیمتر نزولات جوی تا روز گذشته در نقاط مختلف استان ایلام باریده که بیشترین بارش در شهرستان ایلام با 62 میلیمتر و کمترین بارندگی در شهرستان دهلران با 15 میلیمتر ثبت شده است.
این سامانه به تدریج از امروز دوشنبه از آسمان استان ایلام خارج می شود.

کد خبر 90982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha