کد خبر 90989
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
شفر:ازشرایط راضی نیستم

پرشین خودرو: سرمربی تیم فوتبال استقلال از اینکه قرار است تیمش در عمان به مصاف الهلال برود، راضی نیست.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازتسنبم، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از بازی استقلال مقابل الهلال عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: از شرایط کلی راضی نیستیم، اما با این وجود آماده بازی مقابل الهلال هستیم. امیدوارم تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند.

سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال در ادامه افزود: وضعیت الهلال را به خوبی زیرنظر داشته‌ام. آنها در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی اخیر بازیکنان برجسته‌ای را به خدمت گرفته‌اند.

وی ادامه داد: من از شرایطی که داریم خوشحال نیستم. ما در کشور زیبای عمان بازی می‌کنیم، اما اگر بازی در تهران برگزار می‌شد، حداقل 70 یا 80 هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آمدند و خیلی بهتر بود که بازی در تهران برگزار می‌شد، اما این اتفاق رخ نداد.

شفر خاطر نشان کرد: آماده‌سازی خوبی در قطر انجام و در همان جا به تمرینات‌مان ادامه دادیم. می‌دانیم بازی سختی داریم و بازیکنان نیز این موضوع را می‌دانند، اما روحیه تیمی بالایی داریم. امیدوارم نتیجه خوبی برابر الهلال کسب کنیم.

وی در مورد شناخت خود از نقاط ضعف و قوت الهلال تصریح کرد: ما بازیکنان جوان، ملی‌پوش و باتجربه خوبی داریم و در عین حال کار گروهی و روحی ما هم فوق‌العاده است. امیدوارم کاری که در تمرینات انجام دادیم، در زمین پیاده شود تا نتیجه‌ای مطلوب کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص عملکرد تیمش برابر الریان قطر در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: برابر الریان 15 دقیقه خوب نبودیم و بازیکنان تمرکز نداشتند. ما رفته رفته بهتر شدیم و در نیمه دوم تیم برتر زمین بودیم و فرصت‌های زیادی هم داشتیم و می‌توانستیم برنده میدان باشیم.

کد خبر 90989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha