حمایت دولت سوئد از همکاری سایپادیزل و ولوو تراکس

پرشین خودرو: سفیر کشور سوئد در تهران در حاشیه بازدید خود از شرکت سایپادیزل و انجام مذاکرات با مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا و شرکت سایپادیزل، از حمایت همه جانبه دولت سوئد برای افزایش ظرفیت تولید محصولات ولوو تراکس در ایران خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، خانم هلنا سانگلند سفیر کشور سوئد در جمهوری اسلامی ایران با اعلام خبر فوق افزود: سایپادیزل و ولوو تراکس دو شریک تجاری قدیمی هستند و بر اساسِ اعتماد دیرینه ای که در خصوص محصولات ولوو در ایران به دست آمده، هم اکنون شاهد حجم همکاری مناسبی هستیم و ما نیز در صددیم تا با حمایت کامل از این شراکت، آن را به بالاترین سطح خود افزایش دهیم.

سفیر سوئد تصریح کرد: شرکت سایپادیزل از زیرساخت ها و امکانات مناسبی برای تولید خودروهای تجاری برخوردار است و بنده هم به عنوان سفیر کشور سوئد، علاقه مند بودم تا از نزدیک در جریان فعالیت های این مجموعه صنعتی قرار گیرم. همچنین، بسیار خرسند هستم که در شرکت سایپادیزل ظرفیت سازی لازم انجام شده است و اکنون باید سرمایه گذاری برای این ظرفیت جدید صورت پذیرد و دو شرکت سایپادیزل و ولووتراکس باید با همکاری مشترک، تلاش و مساعی خویش را به کار گیرند.

سانگلند بیان کرد: ایرانی های بسیاری در کشور سوئد زندگی می کنند و روابط سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بسیار خوبی میان دو کشور برقرار است که این وجوه مشترک، منتج به گسترش مناسبات بین المللی شده که بر این اساس، در صدد آنیم تا با توجه به رضایت مشتریان ایرانی از محصولات باری و مسافری سوئدی، مقدمات تولید خودروهای سواری را نیز در ایران فراهم آوریم که در این راستا با گروه خودروسازی سایپا نیز در حال مذاکره هستیم.

سفیر سوئد یادآور شد: شرکت های سوئدی زیادی در ایران فعالیت دارند و ما نیز در سطح کلان به تقویت این ارتباطات کمک خواهیم کرد و بر این اساس، گسترش روابط همکاری های اقتصادی از طریق شرکت های متوسط نیز در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است، بیش از سه دهه از همکاریِ شرکت سایپادیزل و ولوو تراکس می گذرد و سایپادیزل به عنوان نماینده انحصاری تولید و عرضه محصولات ولوو در ایران شناخته می شود.

کد خبر 91002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha