کد خبر 91019
۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
محدودیت‌های ترافیکی سمیرم همچنان ادامه دارد

پرشین خودرو: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محورهای منتهی به سمیرم از ترافیک در محورهای خروجی تهران خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ نادر رحمانی  درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: ترافیک در محور تهران- قم نیمه سنگین بوده و در محور تهران- پاکدشت و تهران- کرج پرحجم است.

وی با اشاره به اینکه محورهای منتهی به سمیرم همچنان دارای محدودیت‌ ترافیکی هستند، تصریح کرد: محورهای منتهی به سمیرم از سمت استان اصفهان و استان کهگیلویه و بویراحمد به محل حادثه دارای محدودیت هستند، همچنین پلیس راه و عوامل انتظامی در این محورها حضور دارند و محدودیت‌های لازم در جهت تسهیل رفت و آمد خودروهای امدادی را اعمال می‌کنند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه درباره آخرین وضعیت جوی راه‌های مواصلاتی کشور نیز اظهار کرد: بارش برف در استان خراسان رضوی محور قوچان- چناران، قوچان- درگز، قوچان- سرو ولایت و محور مشهد- کلاچ مشاهده می‌شود.

سرهنگ رحمانی افزود: در اغلب محورهای استان گلستان، خراسان رضوی و خراسان شمالی و همچنین استان مازنداران محور بهشهر، بابلسر، نور و چابکسر مداخله جوی به شکل بارش باران وجود دارد.

وی در پایان گفت: مه گرفتگی در آذربایجان غربی محور میان دو آب- مهاباد و خراسان شمالی محور چمندیز نیز گزارش شده است. در استان اردبیل محورهای مشکین شهر و گرمی نیز مه گرفتگی همراه با کاهش دید مشاهده می‌شود.

کد خبر 91019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha