پیوستن ایران به شبکه تامین قطعات هاچینسون فرانسه

پرشین خودرو: قرارداد تولید قطعات لاستیکی خودروهای پسابرجامی بین شرکت های پارت لاستیک و هاچینسون فرانسه، در ایران به امضا رسید.

پیمان یزدانبخش عضو شورای عالی راهبری پارت لاستیک، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب گفت: شروع قرارداد از سال 2016 بر مبنای یک تفاهم نامه همکاری شکل گرفت و امروز با رفع موانع فنی و حقوقی قرارداد تولید نوارهای لاستیکی و آب بندی خودرو بین شرکت هاچینسون فرانسه و گروه صنعتی پارت لاستیک به امضای قائم مقام ارشد شرکت هاچینسون و رییس هیات مدیره پارت لاستیک رسید.
وی با اشاره به اینکه شرکت هاچینسون یکی از زیر مجموعه های شرکت توتال فرانسه است، افزود: این قرارداد از این جهت حائز اهمیت است که ورود یک شرکت خصوصی به زیر مجموعه های این شرکت بزرگ فرانسوی نویدبخش توسعه همکاری های بین المللی با اروپا و فرانسه خواهد بود.
یزدانبخش گفت: این قرارداد که بر پایه تامین نیاز داخلی و صادرات به امضا رسیده است به صورت مشخص در نظر دارد تا در مناطقی از کشورهای همسایه مانند ترکیه و سایت هایی از شرکت های رنو، پژو و سیتروئن که در حال توسعه هستند، صادرات قطعه داشته باشد.

 


عضو شورای عالی راهبری پارت لاستیک یکی از خصوصیات این قرارداد را استفاده از شبکه بازاریابی و فروش هاچینسون دانست و افزود: طی بندی در این قرارداد شرکت پارت لاستیک با استفاده از شبکه بازاریابی شرکت هاچینسون در سطح منطقه و جهان، قطعات تولیدی با برند مشترک پارت لاستیک و هاچینسون فرانسه را در کشورهای هدف به فروش خواهد رساند.
یزدانبخش دیگر خصوصیت مهم این قرارداد را انتقال تکنولوژی معرفی کرد و ادامه داد: امیدواریم که مجموعه قطعه سازی کشور با امضای این قرارداد از شبکه متخصصان هاچینسون که وارد شرکت پارت لاستیک می شود، نهایت بهره را ببرند.
عضو کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی، خودروهای جدید پسابرجامی پژو و خودروهای رنو که در سایت بن رو به تولید خواهد رسید و خودروهای مبتنی بر پلتفرم جدید سایپا را از جمله خودروهایی عنوان کرد که محصولات تولیدی این شرکت در آن استفاده خواهد شد.
یادآور می شود که این قرارداد به ارزش حدود 100 میلیون یورو در حضور سهیل یزدانبخش نایب رئیس هیات مدیره پارت لاستیک و ویلیام کازولی قائم مقام ارشد مدیرعامل هاچینسون و جمعی دیگر از مدیران دو شرکت پارت لاستیک و هاچینسون، در تهران به امضاء رسید.

 

کد خبر 91021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha