کد خبر 91117
۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵
تیگو7، چینی ساختار شکن در بازار

پرشین خودرو: با افزایش قیمت خودروهای وارداتی، شاسی بلند لوکس تیگو7 می تواند گزینه مناسبی برای علاقه مندان به خودروهای شاسی بلند باشد.

به گزارش پرشین خودرو، بازار خودرو کشور طی چند ماه گذشته، تحت تاثیر بسته شدن سایت ثبت سفارش، افزایش میزان تعرفه خودروهای وارداتی و در نهایت میزان افزایش قیمت ارز تغییرات گسترده ای را تجربه نمود.

به نوعی خودروهای محبوب وارداتی به یکباره افزایش قیمت بی سابقه ای را به خود دیدند و برای برخی از مشتریان از دسترس خارج شدند، این تغییر روند و افزایش قیمتها به طور خودکار فضا را برای لوکس ترین خودروی چینی که اخیرا رقابت خود را با دل و جرات در پس سایه کره ای ها، ژاپنی ها و اروپائی های خوش نام آغاز کرده بود سهل تر مینماید.

این روزها در خیابانهای کشور تعداد نسبتا قابل توجهی تیگو7 دیده می شود که حکایت از افزایش یکباره فروش این محصول دارد و روند افزایش فروش تیگو7 نشان از پذیرش و انتخاب آن توسط مشتریانی است که خواهان یک شاسی بلند لوکس و اسپرت هستند و قبلا شاید نیم نگاهی به شاسی بلندهای لوکس کره ای داشته اند.

این روزها که با نزدیک شدن به سال نو، بسیاری از هموطنان با شور و شوق سال جدید همراه شده اند و تب خرید خودرو بالا گرفته است، قطعا جدا از ویژگی های یک خودرو، شرایط فروش مناسب و زمان تحویل سریع از پارامترهایی است که چنانچه مدیران خودرو مثل گذشته بتواند به آن عمل نماید میتواند برگ برنده تیکو7 تلقی شود.
 

کد خبر 91117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha