آخرین وضعیت امدادرسانی به هواپیمای سقوط شده تهران- یاسوج

پرشین خودرو: استاندار کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت امدادرسانی به هواپیمای سقوط شده تهران- یاسوج را تشریح کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازخانه ملت، علی محمد احمدی درخصوص آخرین وضعیت امدادرسانی به هواپیمای سقوط شده تهران- یاسوج گفت:دو پایگاه عملیاتی برای امدادرسانی به هواپیمای ساقط شده تهران- یاسوج،در سمیرم و منطقه سی سخت وجود دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:با توجه به وضعیت نامساعد آب و هوا، امکان امداد رسانی مطلوب و هوایی به هواپیمای سقوط شده تهران- یاسوج وجود ندارد در حال حاضر عملیات امدادرسانی در منطقه سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد در جریان است.

احمدی تصریح کرد: روز گذشته قطعات مربوط به اجساد هفت تن از مسافران هواپیمای سقوط شده تهران- یاسوج توسط کوهنوردان با کوله پشتی از منطقه سقوط هواپیما منتقل شده است و باید توسط پزشکی قانونی شناسایی شوند.

وی ادامه داد: اجساد دیگر جانباختگان هواپیمای سقوط شده تهران- یاسوج زیر برف است و سرمای هوا در محل سقوط هواپیما حدود 20درجه زیر صفر می رسد البته با این وجود دو کمپ برای امداد رسانی در ارتفاع حدود 4050 و 3800تشکیل شده اما باید این نکته مدنظر باشد که حفظ جان امدادرسانان نیز موضوع مهمی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه عملیات امداد رسانی به هواپیمای سقوط شده تهران- یاسوج ادامه می یابد، یادآور شد: تمامی سازمان ها برای امدادرسانی در این مدت بسیج شده اند و کمک کرده اند اما اگر نیروهای نظامی و ارتش امکانات و تجهیزات پیشرفته تری برای امدادرسانی در ارتفاعات دارند درخواست ارسال امکانات را دارم هرچند وضعیت آب و هوا به نحوی است که دید امدادرسانان با مشکل و دشواری روبرو است./

کد خبر 91155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha