اسب اصیل آلمانی در نسخه فیس لیفت

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی پورشه با نزدیک شدن به نمایشگاه بین المللی ژنو، نسخه جدید 911 GT3 RS را به طور رسمی معرفی کرد.

به گزارش پرشین خودرو، دقیقا 3 سال پیش در اسفندماه سال 93، شرکت خودروسازی پورشه جدیدترین مدل 911 GT3 RS را در هشتادوپنجمین دوره از نمایشگاه بین المللی ژنو 2015معرفی کرد. اما حالا با گذشت 3 سال فعالیت کامل این خودرو در بازار، نسخه فیس لیفت آن با تغییرات و بهبودهای فنی رونمایی شده و قرار است که در نمایشگاه بین المللی ژنو 2018 به نمایش گذاشته شود، پس در ادامه با پرشین خودرو همراه باشید تا جزییات و تغییرات آن را نسبت به مدل‌های استاندارد 911 GT3 RS مورد بررسی قرار دهیم.

صحبت در مورد طراحی پورشه 911 GT3 RS هیچ نوآوری نداشته و فقط وقت تلف کردن است، اما پورشه اصلاحاتی جزئی را در بدنه خودرو انجام داده که در یک هود اطراف گلگیرهای جلو و بالای چرخ‌ها با تیغه‌های فیبرکربنی، کاپوت جلو کاملا فیبرکربنی با مجرای ورود هوا بر روی آن، یک باله بزرگ فیبرکربنی در عقب اتومبیل و یکسری ریزه کاری‌های دیگر می‌شود که در نگاه کلی به چشم نخواهند آمد.

بر خلاف طراحی ظاهری، پورشه برای قسمت فنی خودرو و سیستم درایو آن بروزرسانی‌های بهینه و مفیدی در نظر گرفته که مهم‌ترین فاکتور آن می‌تواند قدرت افزایش یافته پیشرانه 4 لیتری اتومبیل باشد که خروجی قدرت آن در مدل‌های استاندارد به 500 اسب بخار و گشتاور آن به 460 نیوتن متر می‌رسد، اما حالا در نسخه جدید خود 20 اسب تازه نفس دریافت کرده تا خروجی قدرت آن به مرز 520 اسب بخار برسد.

در مدل‌های اصلی اتومبیل، شتاب صفر تا صد 3.3 ثانیه‌ بدست آمده است، اما حالا به لطف افزایش 20 اسب بخاری قدرت پیشرانه نسبت به نسخه استاندارد، شاهد شتاب 3.2 ثانیه و سقف سرعت 312 کیلومتر بر ساعت هستیم که با هدایت نیرو توسط یک جعبه دنده 7 سرعته PDK بدست آمده است.

از دیگر ویژگی‌های خودرو هم به طور برجسته می‌توان به رینگ‌های 20 و 21 اینچی آلیاژی، خروجی اگزوز اسپرت، چراغ‌های جلو زنون، باله بزرگ عقب و و مهم تر از همه، دوبرابر نیروی بیشتر چسبندگی نسبت به خودروی 911 GT3 اشاره داشت که در سرعت 200 کیلومتر بر ساعت بدست آمده است.

در پایان شرکت سازنده اعلام کرده است که خودروی پورشه 911 GT3 RS با قیمت پایه 195 هزار و 137 یورو از ماه آوریل سال جاری در کشور آلمان عرضه می‌شود، اما مشتریان می‌توانند از فصل پاییز با قیمت پایه 187 هزار و 500 دلاری، نسبت به خرید این اتومبیل در ایالات متحده آمریکا اقدام کنند.

کد خبر 91172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha