وزیر راه و شهرسازی به مجلس فراخوانده شد

پرشین خودرو: عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به دعوت از وزیر راه بابت ارائه توضیحات در کمیسیون عمران در هفته‌ آینده، گفت: هیچ زد و بندی با وزیر راه و شهرسازی نداریم و اگر کسی کم‌کاری‌اش محرز شود به جدیت پای استیضاح ایستاده‌ایم.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس،  پس از وقوع سانحه هواپیمایی ATR و به دنبال بروز برخی از مشکلات در حوزه حمل و نقل و مسکن موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی مطرح شد. در این راستا عضو کمیسیون عمران مجلس در جمع خبرنگاران درباره استیضاح آخوندی توضیح داد. ابتدا کمیسیون عمران وزیر راه و شهرسازی را بابت ارائه پاره‌ای از توضیحات به کمیسیون دعوت می‌کند و باید قبل از مطرح شدن استیضاح در مجلس آخوندی به کمیسیون عمران توضیحاتی را ارائه دهد.

هاشمی تختی افزود: هفته آینده وزیر راه و شهرسازی بابت ارائه توضیحات به کمیسیون عمران مجلس دعوت می‌شود.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم در این حوزه منطقی عمل کنیم و تحت تاثیر نگاه‌های سیاسی نباشیم اما مطمئن باشید کمیسیون عمران در این باره مو را از ماست می‌کشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تلاش می‌کنیم که وزیر راه و شهرسازی به ایرادات پاسخ دقیق دهد و به هیچ عنوان زد و بندی بین کمیسیون عمران و وزیر راه و شهرسازی در این حوزه وجود ندارد، ضمن آنکه نگران این هم نیستیم که کسی به ما برچسب بزند.

هاشمی تختی افزود: هدف ما کمک به دولت در سطح کلان است، اما اگر ثابت شود وزیری نتوانسته وظایف خود را به خوبی دنبال کند، ما وظایف خود را به خوبی دنبال می‌کنیم.

وی تاکید کرد: اگر مشخص شود کوتاهی از سوی وزیر راه و شهرسازی انجام شده است محکم پای اسیتضاح ایستاده‌ایم

کد خبر 91242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha