به زودی، تست درایو خودروهای تایوانی برگزار می شود+نحوه ثبت نام

پرشین خودرو: مدیر بازاریابی و فروش شرکت آرمان موتور کویر گفت: در اسفند ماه جاری و برای اولین بار در ایران، تست درایو محصولات برند لوکسژن تایوان امکان پذیر خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، عقیل مصطفایی، با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای برنامه های استراتژیک بازاریابی و به منظور ضرورت بالا بردن سطح آگاهی جامعه هدف و رسانه های کشور از کیفیت فنی و تکنولوژی محصولات لوکسژن، تست درایو خودروهای تایوانی در تهران برگزار می شود.
به گفته وی، پس از حضور موفق لوکسژن در نمایشگاه های خودرو تهران، اصفهان و بوشهر، مصمم بودیم تا در زمانی مساعد و مناسب امکان تست درایو محصولاتمان را در یک فضای کاملا تخصصی مانند پیست اتومبیلرانی استادیم آزادی فراهم کنیم و خوشبختانه امروز این مهم دست داده و به زودی و در اواسط اسفندماه جاری شاهد برگزاری تست درایو خودروها در 2 روز و در 2 سطح عمومی و تخصصی خواهیم بود.
مدیر بازاریابی و فروش لوکسژن ادامه داد: این امکان در سطح عمومی برای تمام عزیزانی که در وب سایت رسمی شرکت آرمان موتور کویر تحت عنوان "لوکسژن ایران" و از طریق لینک https://luxgeniran.com/testdrive اقدام به ثبت نام کنند میسر خواهد بود.

مصطفایی متذکر شد: خودروهای لوکسژن ام7(MPV M7)، یو7(U7)، یو6(U6)، یو5(U5)، اس3(S3)و اس3 ای.وی(S3 EV) برای تست در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت.
وی در پایان خاطرنشان کرد که در جریان این برنامه، امکان تست درایو خانوادگی و البته بصورت محدود برقرار خواهد شد.

کد خبر 91270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غلامرضا جعفری ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    0 0
    باعرض سلام .ضمن تشكر از انتخاب یك برند خوب و با كیفیت ،متقاضی شركت در تست خودرو هستم . جعفری .رئیس شعبه بانك مسكن