هزینه ورود خبرنگاران به محدوده طرح ترافیک کمترخواهد شد

پرشین خودرو: رئیس شورای شهر تهران در مورد هزینه ورود خبرنگاران به محدوده طرح ترافیک گفت: این عدد کمتر از یک میلیون تومان خواهد شد و بستگی دارد در طول روز چندبار به داخل طرح وارد می‌شوند.

به گزارش پرشین خودرو، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در حاشیه چهل و هشتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به بررسی ایرادات مصوبه طرح ترافیک در شورای شهر گفت: امروز در جلسه شورای شهر به مواردی که توسط فرمانداری در رابطه با مصوبه طرح ترافیک مطرح شده بود، پاسخ داده شده و مورد بررسی قرار گرفت. برخی از این اعتراضات با رای مثبت اعضا تغییر کرد و برخی دیگر نیز با پافشار اعضا مورد تایید قرار گرفته و رای آورد.

رئیس شورای شهر با تاکید بر اینکه براساس مصوبه شورا قرار شد هزینه عوارض تردد جانبازان بالای 25 درصد در محدوده طرح ترافیک را شهرداری بپردازد، ادامه داد: این مساله برای جانبازان 25 درصد به بالا خواهد بود همچنین عوارض ورود برای خبرنگاران به شدت کاهش یافت.

وی ادامه داد: در نهایت طرح ترافیک جدید با اصلاحات انجام شده نهایی شده و برای تایید با الحاق اصلاحات به هیات تطبیق دوباره ارسال خواهد شد.

رئیس شورای شهر در مورد زمان آغاز اجرای طرح گفت: در رابطه با آغاز این طرح باید از پورسیدآقایی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری پرسیده شود.

او در رابطه با سفر شهردار به اصفهان برای شرکت در جلسه هم‌اندیشی کلانشهرها نیز گفت: شهردار تهران سه‌شنبه هفته آینده برای توضیح در مورد محتویات این جلسه و دستاوردهای آن به شورای شهر گزارش خواهد داد.

رئیس شورای شهر در انتها در مورد هزینه ورود خبرنگاران به طرح افزود: این عدد کمتر از یک میلیون تومان خواهد شد و بستگی دارد در طول روز چندبار به داخل طرح وارد می‌شوند.

کد خبر 91313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha