کد خبر 91334
۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
ماجرای یک عشق ایرانی-آمریکایی

پرشین خودرو: برینتی اسپیرز یکی از خبرسازترین ستاره های عصر حاضر است. آخرین اخباری که در مورد او منتشر شده مربوط به رابطه عاطفی اش است. او اخیرا با مدلی ایرانی به نام سام اصغری آشنا شده و اینطور به نظر می رسد که رابطه خوبی میان شان برقرار است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازبرترین ها، اگر می خواهید در مورد رابطه آنها بیشتر بدانید، ما در ادامه مطلب اطلاعاتی را برایتان آورده ایم. با ما همراه باشید.برینتی اسپیرز یکی از خبرسازترین ستاره های عصر حاضر است. آخرین اخباری که در مورد او منتشر شده مربوط به رابطه عاطفی اش است. او اخیرا با مدلی ایرانی به نام سام اصغری آشنا شده و اینطور به نظر می رسد که رابطه خوبی میان شان برقرار است. اگر می خواهید در مورد رابطه آنها بیشتر بدانید، ما در ادامه مطلب اطلاعاتی را برایتان آورده ایم. با ما همراه باشید.

بریتنی فراموش کار

شاید فکر کنید که رابطه بریتنی و سام به سرعت شکل گرفت اما واقعیت چیز دیگری است. بریتنی برای اولین بار سام را در حین فیلم برداری موزیک ویدیوی خود مشاهده کرد. اما پس از اتمام کار، او را از یاد برد. او در این باره می گوید: «من شماره سام را گرفتم اما به کل او را فراموش کرده بودم. درست 5 ماه بعد، زمانی که در حال تمییز کردن کیفم بودم، شماره او را در کیفم پیدا کردم. به نظر من او واقعا جذاب بود، از این رو با او تماس گرفتم و رابطه ام را با او آغاز کردم. اولین قرار ملاقات مان هم در یک سوشی بار بود.»

ماجرای رابطه جنجالی «بریتنی اسپیرز» با مدل ایرانی!

 پنهان کاری

بریتنی و سام در ابتدا به طور پنهانی با هم در ارتباط بودند، اما نتوانستند در این کار موفق شوند و رابطه شان به سرعت فاش شد. در نوامبر 2016، سام عکسی از خود را، هنگامی که با بریتنی بیرون از خانه بود، به اشتراک گذاشت. اگر چه او تمام شواهدی که حاکی از حضور بریتنی در کنار او بود را به سرعت پاک کرد اما گویا کار از کار گذشته بود. از آن زمان به بعد شایعات زیادی در مورد این دو ستاره پخش شد اما با این وجود، آن دو همچنان حرفی در مورد صحت این خبرها اعلام نکردند تا زمانی که بریتنی عکسی از خودش و سام را در اینستاگرام منتشر کرد. از ماه ژانویه به بعد بود که این دو رابطه خود را به طور کامل علنی کردند. 

 شکست عشقی های بریتنی

اگر به گذشته بریتنی اسپیرز نگاهی بیاندازید، خواهید دید که او در رابطه های عاطفی اش، شانس نیاورده به طوری که 2 ازدواج نافرجام نیز داشته است. بریتنی اسپیرز در ابتدا رابطه‌ای را با خواننده معروف آمریکا جاستین تیمبرلیک در سال ۱۹۹۹ برقرار کرد اما رابطه این دو بیش از سه سال دوام نیاورد و در دسامبر ۲۰۰۲ به اتمام رسید. اسپیرز به خاطر شهرت و زندگی شخصی اش بیشتر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. این موضوع بعد از ازدواج با کوین فردرلین در سال ۲۰۰۴ افزایش یافت. او اولین فرزندش، شان پرستون، را در سال ۲۰۰۵ و دومین فرزندش، جیدن جیمز، را در سال ۲۰۰۶ به دنیا آورد اما کوین فردرلین با خیانت خود به بریتنی به این وصلت نیز خاتمه داد.

پس از آن بریتنی در سال ۲۰۱۰ با یکی از مدیر برنامه‌های خود به نام «جیسون تراویک» دوست شد اما این رابطه به دلیل نامشخصی در سال ۲۰۱۲ خاتمه یافت. در پی آن اسپیرز یک سال بعد در کلوب شبانه با یکی از دوستان همسر خواهرش به نام دیوید لوکادو آشنا می‌شود که با خیانت دیوید این دوستی نیز پایان یافته و بار دیگر بریتنی را می‌رنجاند. او در مورد رابطه های شکست خورده اش می گوید: «من اشتباه کردم، به جای این که در رابطه هایم با قلبم تصمیم بگیرم، به دنبال دلایل دیگری بودم. من هیچوقت کاری که مرا خوشحال می کند را انجام ندادم.»

ماجرای رابطه جنجالی «بریتنی اسپیرز» با مدل ایرانی!

سن، تنها یک عدد است!

آیا باورتان می شود که بریتنی و سام 13 سال اختلاف سنی دارند؟! زمانی که آنها با هم دوست شدند، بریتنی 36 سال و سام 23 سال داشت، اما اینطور به نظر می رسد که برای این دو، سن تنها یک عدد است. از صحبت های بریتنی می توان نتیجه گرفت که او در حال حاضر از رابطه اش با سام خوشحال و راضی ست و با او، نسبت به مردهای قبلی زندگی اش، وجه اشتراک بیشتری دارد.» بریتنی حتی یک بار با انتشار عکسی از پیاده روی شان اعتراف کرد که او و سام چقدر بهم می آیند: «من با این مرد بیش از یک سال است که در ارتباطم. او به من کمک می کند تا آدم بهتری باشم و این حس موجب می شود که خودم را خوشبخت ترین آدم روی زمین بدانم.»

 بچه دار شدن

رابطه رمانتیک بریتنی و سام به سرعت زیادی در حال پیش رفتن است. تنها چند ماه از شروع رابطه آنها گذشته بود که بریتنی عکسی از سام را در شبکه های اجتماعی اش منتشر کرد و زیر آن نوشت: «من عاشق این مرد هستم.» از منبع موثقی گزارش شده که این دو حتی در مورد بچه دار شدن هم با یکدیگر گفتگو کردند. بریتنی گفته: «من در بارداری های اول و دومم خیلی بچه بودم اما حال احساس بلوغ می کنم و دوست دارم که دوباره مادر شدن را تجربه کنم.» بریتنی حتی در مورد جنسیت بچه نیز نظر داده و گفته که من فرزند دختر می خواهم.اما چرا بریتنی به بچه دار شدن فکر می کند؟ گزارشات آمده که دلیل تمام اینها رابطه خوب سام با بریتنی و خانواده اش است. به گفته بریتنی: «او با اطرافیان من به خوبی برخورد می کند و این مرا خوشحال و راضی می کند.»

 مخالفت

خود بریتنی هیچ مشکلی با سام ندارد اما یکی از اعضای خانواده اش مخالف رابطه آنهاست: پدرش! و متاسفانه این موضوع کم اهمیتی نیست. پس از بیماری و اختلالات روانی، بریتنی اسپیرز هیچ کنترلی بر اموال و امور شخصی و کاری خود نداشت، بلکه به جای او پدرش مسئولیت آنها را به عهده گرفت. در واقع از سال 2008 به بعد، او هیچ اختیاری بر زندگی خود ندارد. زمانی که از پدر پریتنی در مورد سام سوال کردند، گفت: «من نگرانم که او تنها به خاطر پول با دخترم وارد رابطه شده باشد.» بریتنی هم از حرف های پدرش در مورد سام و هم در مورد اختیاراتی که او در مورد اموال و زندگی شخصی اش دارد، ناراحت است و در این باره گفته: «بیماری من متعلق به 10 سال قبل است و من اکنون در سلامتی کامل به سر می برم. شاید پدرم در مورد قصد سام مطمئن نباشد، اما من هستم.»

ماجرای رابطه جنجالی «بریتنی اسپیرز» با مدل ایرانی!

شایعات

 اگر چه بریتنی و سام در کنار هم خوشحال اند اما شایعات مردم آنها را رها نمی کند و در هر شرایطی از خوشحالی شان می کاهد. نه تنها مردم، بلکه ستاره های دیگر نیز در مورد رابطه آنها نظر می دهند. به عنوان مثال مورگان اوسمان، طراحی آمریکایی، ادعا می کند که سام به او خیانت کرده است. او خطاب به بریتنی می گوید: «بریتنی! این عشق واقعی نیست. آن مرد می خواهد از تو سو استفاده کند. او یک خیانت کار است. من واقعا دلم به حال تو می سوزد، زیرا تو واقعا انسان خوبی هستی.»با تمام این شایعات، بریتنی و سام توجهی به شایعات نکردند. یک بار هم حتی صفحه اینستاگرام سام حک و عکسی از او به همراه نامزد قبلی اش منتشر شد. اگر چه این شایعات برای این زوج آزاردهنده است اما نتوانست رابطه آنها را خراب کند.

آیا آنها نامزد کرده اند؟

شایعات نامزدی بریتنی و سام از زمانی که بریتنی، در مسافرت اش به هاوایی، حلقه ای در دستانش انداخت، آغاز شد. درست یک روز پس از این شایعات، آنها دست در دست هم در سواحل دریا قدم می زدند، با این وجود هیچکدام از آنها در مورد این خبر عکس العملی نشان ندادند. هنوز نامزدی این دو ستاره تایید نشده اما با تمام اینها، اگر خبر نامزدی آنها را هم بشنویم، باز جای تعجبی ندارد زیرا آنها در کنار هم بسیار خوشحال اند. 

کد خبر 91334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha