کد خبر 91365
۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
ایران خودرو با 12 محصول در نمایشگاه اهواز

پرشین خودرو: نمایندگان منتخب ایران خودرو دراستان خوزستان با هدف ارایه تصویری از توانمندی ها ی خود و عرضه محصولات جدید،در سیزدهمین نمایشگاه خودروی اهواز حضور فعالی خواهند داشت.

به گزارش پرشین خودرو، نمایندگی های منتخب ایران خودرو درنمایشگاه مذكور با هدف جذب مشتریان ، محصولات تولیدی ایران خودرو را از جمله پژو 207 اتومات، سوزوكی فیس لیفت، تندر پلاس اتومات، هایماس اس5، هایما اس 7 توربو، دنا پلاس، اچ 30 كراس، تندر وانت، وانت آریسان، پارس اتومات، پژو 2008 و پژو 508 را درمعرض دید عموم قرار می دهند.

درنمایشگاه خودروی استان خوزستان كه از هفتم اسفندماه سال جاری آغاز می شود، نمایندگی های منتخب ایران خودرو با همكاری معاونت بازاریابی و فروش ، به منظور كسب سهمی مناسب از بازارخودروی استان خوزستان اقدام به پیش فروش محصولات تولیدی ایران خودرو خواهند كرد.

حضور در این نمایشگاه‌ها به منظور حفظ مشتری و در مرحله بعد برای بازاریابی، تحقیق و شناسایی بازار هدف صورت می‌گیرد و به این طریق خودروساز نسبت به نیاز بازار مطلع می‌شود.

این نمایشگاه ازهفتم اسفندماه جاری به مدت چهار روزدایر است و ایران خودرو با طیفی از محصولات خوددر فضایی به مساحت 1600 متر مربع حضور دارد.

کد خبر 91365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha