کد خبر 91372
۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
فکر می‌کنم دربی مساوی شود

پرشین خودرو: پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد که دربی هشتادوششم تهران با نتیجه تساوی به اتمام می‌رسد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازتسنیم، مهدی پاشازاده  درباره پیروزی 4 بر یک استقلال مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: شرایط استقلال خیلی خوب است. این تیم خیلی منطقی و درست بازی می‌کند و پله‌ها را یکی یکی بالا می‌رود. پس از امتیازی که استقلال در بازی اول لیگ قهرمانان آسیا در قطر کسب کرد، پیروزی مقتدرانه‌ای در خانه فولاد به دست آورد و با روحیه‌ای مناسب به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

وی در مورد حضور مامه باباتیام در خط حمله آبی‌پوشان که به نظر می‌رسد می‌تواند مشکل گلزنی این تیم را برطرف کند، گفت: ضعف در نوک حمله استقلال از ابتدای فصل احساس می‌شد که با جذب یک مهاجم ششدانگ، شرایط استقلال خیلی متفاوت‌تر و بهتر شده است.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره غیبت سیدحسین حسینی در دربی پایتخت و حضور مهدی رحمتی در دروازه آبی‌پوشان تصریح کرد: نمی‌دانم رحمتی اکنون چه شرایطی دارد، اما فکر نمی‌کنم استقلال از این بابت مشکلی داشته باشد. امیدوارم رحمتی در دربی شرایط خوبی داشته باشد و بتواند مثل همیشه عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.

پاشازاده در خصوص دربی هشتادوششم پایتخت و اینکه سرخابی‌ها در این مسابقه چه نتیجه‌ای رقم می‌زنند، خاطرنشان کرد: واقعاً نمی‌توان این بازی را پیش‌بینی کرد و صحبت درباره نتیجه این مسابقه خیلی سخت است، اما فکر می‌کنم بازی مساوی شود.

وی در واکنش به صحبت‌های علی امیری، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران که گفته بود به خاطر مهم بودن خطوط قرمز این باشگاه، تغییراتی در کادر فنی نساجی ایجاد و پاشازاده از هدایت این تیم برکنار شد، اظهار داشت: آنها باید در این باره صحبت کنند، نه من. از مدیران باشگاه نساجی می‌خواهم در این خصوص شفاف صحبت کنند. آنها این کار را کرده‌اند و خودشان باید پاسخگو باشند. من در این مورد صحبتی نمی‌کنم. تیم من شاهین بوشهر است و فقط به تیم خودم فکر می‌کنم.

سرمربی تیم دسته دومی شاهین شهرداری بوشهر درباره شرایط این تیم در راه صعود به لیگ دسته اول فوتبال گفت: شرایط تیم خیلی بهتر شده است و تلاش می‌کنیم در هفته‌های آتی خیلی بهتر از این شویم. اردوی تدارکاتی خوبی در تهران برگزار کردیم و تیم در دو بازی دوستانه به مصاف پیکان و مقاومت رفت. شرایط بدنی بازیکنان خیلی بهتر شده و تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم. ان‌شاءالله از چهارشنبه وارد مسابقات می‌شویم.

کد خبر 91372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha