کد خبر 91386
۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
واکنش یکتا ناصر به انتقاد پروانه معصومی

پرشین خودرو: پس از انتقاد تند پروانه معصومی از صحبت‌های لیلا حاتمی در جشنواره برلین، یکتا ناصر در حمایت از بازیگر فیلم «خوک»، به گفته‌های معصومی واکنش نشان داد.

به گزارش پرشین خودرو، تعداد زیادی از هنرمندان به صحبت‌های لیلا حاتمی در نشست خبری فیلم خوک ساخته مانی حقیقی در جشنواره برلین واکنش نشان دادند و بسیاری از این صحبت‌ها حمایت کردند. اما عده‌ای از جمله پروانه معصومی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون نیز مخالفت خود را با این اظهارات اعلام کردند.

انتقاد تند پروانه معصومی از لیلا حاتمی، واکنش یکتا ناصر را در پی داشت. او در صفحه اینستاگرامش با انتشار پستی، حمایت خود را از گفته‌های حاتمی اعلام کرد.
 
Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2018-02-26 06:00:02Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com
 
یکتا ناصر در پست اینستاگرامی‌اش نوشت: «براى من خیلى جالب است کسانى که همواره غرب‌زدگى را نهى می‌کردند حالا که یک بانوى شجاع ایرانى هنرمند، طرز برخورد با معترضان را مورد نکوهش قرار داده است، براى انتقاد از حرفهایش ما را با همان کشورهاى ذکر شده مقایسه می‌کنند. بر فرض غلط که آن‌ها معترضان‌شان را به بدترین شکل نابود می‌کنند چرا فقط در این موردالگوى ما هستند و اساساً مگر مبادرت به یک رفتار زشت در کشورهاى دیگر مجوز لازم براى عمل به آن در کشور ماست. پ ن: قابل توجه کسانى که از گفتن این حرف‌ها در برلین ناراحت هستند به لطف اینترنت و ماهواره و کسانى که پیگیر اخبار هستند از همه جاى دنیا خبر دارند و اصولاً وقتى شخصیت دیکتاتور و کنترلگرى داشته باشیم فکر می‌کنیم آدم‌ها دقیقاً باید زمان و جاى مورد نظر ما حرف‌هایى بزنند دقیقاً موافق نظرم.»

کد خبر 91386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha