کد خبر 91406
۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
مرگ 604 نفر در جاده‌های گیلان

پرشین خودرو: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان گفت: 604 نفر در جاده‌های استان گیلان در 11 ماه ‌سالجاری فوت شدند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازایسنا، حجت شعبانپور گفت:همه دستگاه‌های امداد و نجات و خدمات‌رسان باید ضمن ارائه خدمات مطلوب به گردشگران با خوشرویی از مسافران نوروزی پذیرایی کنند.

وی با اشاره به آمار 604 نفری تلفات جاده‌ای در استان گیلان در 11 ماه‌ سالجاری خاطرنشان کرد: این عدد در مدت مشابه سال قبل 577 نفر بود که راکبین موتور‌سیکلت و عابرین پیاده با 67.2 درصد بیشترین سهم را از تلفات جاده‌ای استان به خود اختصاص داده‌اند که این آمار ضرورت بیش از پیش آموزش و فرهنگ سازی را ایجاب می‌کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه چالش تلفات تصادفات دغدغه‌ای ملی است بر تعامل، هماهنگی، تشریک مساعی و بکارگیری حداکثر امکانات و ظرفیت‌های دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط برای مدیریت چالش و ارتقای ایمنی حمل و نقل تاکید کرد.

مهندس خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در اولین جشنواره نشان تعالی HSE دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گیلان تندیس جشنواره را به پاس اجرای دقیق مقررات ملی ساختمان از دست مقام عالی وزارت راه و شهرسازی دریافت کرده، روز مهندس را به جامعه مهندسی تبریک گفت‌.

خاوری همچنین با اشاره به ورود گردشگر به استان، به ویژه در ایام نوروز و پروژه های مختلف در دست اجرا، از جمله کنارگذر تالش، پره سر و لنگرود خاطرنشان کرد: باید نهایت تلاش و کوشش خود را انجام دهیم تا حتی به صورت موقت هم که شده، بتوانیم خودروها را از این محورها عبور دهیم تا مسافران و گردشگران نوروزی کمتر با مشکلات ترافیکی مواجه شوند و خاطره خوشی از سفر به استان داشته باشند‌.

کد خبر 91406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha