رنو کپچر جدید به ایران می آید؟+عکس و جزئیات

پرشین خودرو: کپچر(captur) به معنای «تسخیر» و «گرفتن» است و با توجه به کسب عنوان پرفروش ترین کراس اوور Sub-Compact در اروپا، می‌تواند به «ربودن گوی رقابت» نیز تعبیر شود.

به گزارش پرشین خودرو، رنو کپچر وجهه‌ خوبی در اذهان عمومی داشته و با داشتن طراحی منحصربفرد، بالاترین کیفیت در مقایسه با رقبا و جلب رضایت بسیاری از علاقمندان به کراس اوورهای شهری، تبدیل به یک مدل محبوب از برند رنو شده است.
این خودرو برای اولین بار در سال 2013 معرفی شد و در اولین سری تولید موفق به کسب 5 ستاره ایمنی Euro NCap اروپا شد.
در همان سال با آغاز فروش در بازار کره جنوبی تحت عنوان مدل سامسونگ QM3، در کمتر از 7 دقیقه به فروش 1000 دستگاهی رسید و سپس توانست جایزه ماشین سال 2013 را از آن خود کند.
رنو کپچر در کشورهایی نظیر روسیه، اسپانیا و برزیل تولید می شود و اکنون در شمار یکی از پرفروش‌ترین SUV های کوچک بریتانیا و اروپا محسوب می‌شود. این در حالیست که بازار SUV های کوچک در اروپا در حال گسترش است و رقابت گرمی بین خودروسازان در این سگمنت وجود دارد، به همین دلیل رنو نیز تلاش خود را مضاعف کرده تا بازار خوب این خودروی خود را در کشورهای اروپایی و انگلیس از دست ندهد.

 


نتیجه تلاش رنو در این بخش فیس‌لیفت ملایمی است که در مدل‌های 2018 کپچر شاهد هستیم. این تغییرات شامل چراغ‌های جدید، سپرهای جدید در جلو و عقب، آپشن‌های اضافی و البته یک تریم جدید در فضای داخلی می‌شود. رنو برای مدل جدید همچنین چرخ‌های جدید، صفحات جانبی و سه رنگ جدید در بدنه خارجی را نیز در نظر گرفته است.
در کنار این تغییرات ظاهری، بهبود عملکرد موتور و افزایش توان و گشتاور آن به بیش از 205 نیوتن متر نیز در نسخه جدید این خودرو به چشم می خورد.
 


این خودرو با تغییرات جدید توانسته است در رده خودروهای کراس اوور شهری، دوباره افزایش تقاضا را به سمت کمپانی رنو بیاورد. با توجه به اینکه رنو به صورت رسمی در ایران فعالیت دارد، احتمال می رود تا در آینده نزدیک عرضه کپچر به روز شده نیز در کشور آغاز شود.

ورود رنو کپچر 2018 به کشور توسط یک شرکت خصوصی می تواند این کراس اوور کوچک رنو را بسیار بهتر از گذشته در بازار ایران احیا کند و آنرا به بازی رقابت جدی با خودروهایی چون سانگ یانگ تیوولی، نیسان جوک و پژو 2008 بازگرداند.

 

کد خبر 91429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha