کد خبر 91523
۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
اجرای طرح زوج و فرد در تبریز

پرشین خودرو: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: طرح تردد زوج و فرد خودروها در روزهای خاص و با توجه به شرایط ترافیکی و آلودگی هوا در تبریز اجرا می‌شود.

به گزارش  پرشین خودرو به نقل ازایسنا، «محمدصادق پورمهدی» در جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل آذربایجان‌شرقی، افزود: به شهرداری تبریز و پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان مأموریت داده شده تا با هماهنگی و تعامل یکدیگر این طرح در روزهای خاص و در محدوده هایی که می توانند اعمال قانون کنند، اجرا شود.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی به ایام نوروز برای کنترل ترافیک شهری طرح زوج و فرد در ساعات و روزهای مشخص در کنار طرح LEZ اجرا می‌شود.

پورمهدی گفت: با اجرای طرح LEZ در مناطقی که آلودگی هوا بالاست، از ورود خودروهایی با آلایندگی بالا جلوگیری می شود.

وی هم‌چنین در خصوص مصوبات کمیته ایمنی حمل و نقل شهرهای استان اظهار کرد: در این جلسه با بررسی گزارش‌های تصادفات، ساعات تصادفات، تلفات جانی، و نقاط حادثه‌خیز استان تدابیری برای کاهش آمار اتخاذ شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: دستگاه‌های مربوطه موظف به اجرای مصوبات کمیته در راستای کاهش آمار تلفات و اصلاح نقاط حادثه‌خیز هستند.

وی هم‌چنین اظهار کرد: با اجرای طرح نوروزی شمار پایگاه های پلیس و امداد و نجات در راه های مواصلاتی استان افزایش می‌یابد.

پورمهدی بر استفاده از فضای مجازی در راستای اطلاع‌رسانی به شهروندان تاکید کرد و گفت: با استفاده از شبکه‌های اجتماعی می‌توان اقدامات ارزنده‌ای در راستای فرهنگ‌سازی برای کاهش تلفات و تصادفات انجام داد.

کد خبر 91523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha