زمان خدمت‌رسانی مترو در آستانه سال نو افزایش یافت

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: با توجه به اینکه در آستانه آغاز سال نو قرار داریم، در صورت لزوم ساعت شروع و پایان سرویس دهی شرکت بهره برداری متروی تهران را افزایش می دهیم .

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، فرنوش نوبخت گفت: اعزام های شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، در روزهای عادی و در همه خطوط (تمام ایستگاه های دو سر خط) از ساعت ۵:۳۰ صبح آغاز شده و تا ساعت ۲۲:۳۰ شب که آخرین اعزام ها صورت می گیرد، ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ساعات اعزام در همه ایستگاه ها، از جمله صادقیه و فرهنگسرا یکی است، افزود: قطاری که در ساعت ۲۲:۳۰ شب از ایستگاه تجریش اعزام می شود، در ساعت ۲۳:۱۵ به ایستگاه کهریزک می رسد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، با اعلام اینکه در صورت افزایش تقاضای سفر، زمان اعزام ها را توسعه خواهیم داد، گفت: در صدد هستیم تا فاصله گذرِ حرکت قطارها(هِد وِی) در خطوط ۱ و ۲ که پیش تر به ۴ دقیقه رسیده بود را به مرور افزایش دهیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر، فاصله‌گذرِ حرکت قطارها از ساعت ۷ تا ۹ و ۱۶ تا ۱۹، ۴ دقیقه است که در صورت افزایش تقاضا، این بازه زمانی را به ۶ تا ۱۰ صبح و ۱۶ تا ۲۰ شب خواهیم رساند. یعنی تعداد سرویس ها را در ساعات پیک، افزایش می دهیم.

به گفته نوبخت؛ هر روز میزان مسافران ورودی و برنامه حرکت قطارها نظارت، کنترل و بررسی می شود. بنابراین متناسب با تغییراتی که در این موارد صورت می گیرد، سیستم سرویس دهی نیز در راستای بهره‌مندی مسافران از سفری راحت و آرام، تغییر خواهد یافت.

کد خبر 91550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha